No SSO cookie

Renault îsi consolideaza pozitia pe piata europeana

voteaza
(0/ 0)
Renault îsi consolideaza pozitia pe piata europeana
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault şi-a consolidat poziţia pe piaţă, în prima jumătate a anului, cu o cotă de 10.7% din piaţa autoturismelor, obţinută în urma unor rezultate pozitive ale vânzărilor noilor modele ale companiei, Espace şi Megane II, informează un comunicat al companiei, transmis, joi, sitului www.masini.ro.

 
 
[poza1s]În plus, pe segmentul vehiculelor comerciale uşoare, Renault se poziţionează ca lider al pieţei, cu o cotă de 14,8% din piaţă, ceea ce conduce la o cotă de 11,1% din totalul pieţei, pentru toate categoriile de maşini. Megane a fost cel mai bine vândut model în Europa Occidentală, însă vânzările companiei au fost susţinute şi de performanţele comerciale ale modelelor Scenic II şi Clio, la cere se adaugă vânzările mărcilor Dacia şi Renault Samsung Motors. [poza2s]Pentru prima dată, Renault a devenit cea mai căutată marcă pe gama diesel, livrările atingând 407.155 vehicule, sau 12,8% din piaţa maşinilor diesel. În total, vânzările companiei au fost de 1.224.953 unităţi, în scădere cu 4,5% faţă de prima junătate a anului trecut, acest fapt fiind cauzat de diminuarea generală a pieţei europene cu 2,8%. În Europa Occidentală, vânzările au fost 805.220 maşini, principala piaţă de desfacere fiind Franţa, unde compania a livrat 290.400 de unităţi, reprezentând 27.2% din piaţă. Ca urmare, Renault este, în ţara de origine, lider de piaţă pe mai multe segmente, graţie modelelor Megane şi Clio, urmate de Laguna şi Twingo, modele clasate, de asemenea, în Top 10. [poza3s]Renault mai este lider de piaţă în Spania şi Portugalia, şi este a doua marcă de volum în ţări precum Belgia-Luxemburg. In România si Germania, este cea mai importată marcă. Volume importante ale vânzărilor companiei au fost atinse şi în Olanda şi Marea Britanie, unde deţine poziţia a 3-a. Vânzările Dacia au crescut, în primul semestru, cu 14.8%, până la 31.506 unităţi. Rezultatul a fost influenţat de livrările Solenza, care s-au ridicat la 7.845 de unităţi, adică livrări de aproximativ 150 de modele zilnic. [poza4s]În plus, au crescut, cu ocazia lansării, în aprilie, a modelului Solenza, şi exporturile Dacia, ajungând la 1.298 de unităţi. Renault Samsung Motors a vândut 59.377 unităţi, ceea ce reprezintă o majorare de 10.6% a numărului de vehicule comercializate. Livrările au fost susţinute de lansarea noului model SM3 şi de limuzina SM5, un model popular în Coreea de Sud, unde a atins cifra de 200.000 de unităţi comercializate de la lansarea sa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2255 :: 22.15MB