Se pune intrebarea: poti sa construiesti un van, astfel incat cineva sa-l gaseasca suficient de atragator incat sa si-l doreasca din aceasta cauza? Aceasta a fost provocarea la care incearca sa raspunda cel mai nou concept Renault, denumit FRENDZY.
FRENDZY va debuta la Frankfurt Motor Show in luna septembrie. Este destinat sa fie raspunsul singular la mai multe necesitati: un vehicul pentru traficul de zi cu zi si existenta unei masini de familie pentru weekenduri. La care se mai adauga si ultimul trend: o masina full-electrica.
Avem de-a face cu un al patrulea vehicul dintr-o serie de sase concepte, menite sa introduca noul limbaj de design al Renault. Acesta a fost deja sugerat prin conceptele DeZir, Captur si R-Space si doreste sa exprime "pasiunea", dorinta pentru "explorare" si respectiv "familia", in timp ce designul FRENDZY are ca tinta "munca".
Toate modelele noi au acelasi design curbat, care include noua fata a familiei Renault, adica o grila intinsa pe intreaga latime a partii frontale si o emblema supradimensionata.
Partea dreapta este prevazuta cu o portiera glisanta care incorporeaza un ecran de 37 inci, potrivit pentru a difuza reclame, informatii, sau mesaje, in timp ce pe partea opusa, portierele au o deschidere in opozitie una fata de cealalta, asigurand un spatiu imens de acces.
Interiorul prezinta un spatiu de depozitare generos, prevazut cu prinderi magnetice, in timp ce plafonul este realizat dintr-un material special care rezista posibilelor contacte cu obiecte ascutite, sau prea mari. Bancheta spate, realizata dintr-o singura bucata, poate fi ridicata in momentul cand se trece la transportul de persoane, in locul bagajelor, sau rabatata electric si complet, devenind una cu podeaua.
Motorizarea este aceeasi cu a modelului Kangoo ZE, adica full-electrica, dispunand de 56 CP si o autonomie de 160 km. Impreuna cu Institut de Recherche et Coordination Acoustique / Musique (IRCAM), Renault a dezvoltat o serie de sunete pentru masina care ruleaza intr-un mod total silentios.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!