No SSO cookie

Renault Fluence, in Romania de la 12.900 euro cu TVA

voteaza
(0/ 0)
Renault Fluence, in Romania de la 12.900 euro cu TVA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a prezentat astazi noul Megane sedan, modelul Fluence, in Romania.

 
 

Renault a lansat astazi in Romania, in cadrul unui eveniment special care a gazduit un spectacul inedit de lumini si umbre, noul Megane sedan, model care va purta numele de Fluence. Noul Renault Fluence va avea un pret de pornire de 12.900 de euro, cu TVA inclus.

Renault comercializeaza noul model ca unul de clasa business la un pret de clasa economica. Cu o lungime de 4,62 m, noul Fluence este cel mai mare sedan din clasa sa si ofera un spatiu interior de invidiat.

Noul Fluence este dotat in serie cu sistem cu aer conditionat inca de la primul nivel de echipare.  Noul Renault Fluence vine cu doua motorizari pe benzina, cea de 1.6 16v si 110 cai putere si cea de 2.0 litri 16v si 140 cai putere. Ambele versiuni pot fi cuplate cu o cutie de viteze manuala sau cu o cutie de viteze automata.

Fanii diesel-ului din tara noastra se vor putea bucura de celebrul 1.5 dCi, disponibil in versiunile cu 85 respectiv 105 cai putere.Versiunile diesel poarta semnatura Renault eco2 datorita unui nivel de emisii de CO2 de numai 119 g/km. Revizia la noul Renault Fluence se va face la 20.000 km si nu la 15.000 km asa cum era iobisnuinta pana in prezent.

Incepand cu noiembrie 2009, Renault Fluence va fi comercializat in Turcia, Rusia si Romania.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3183 :: 22.2MB