No SSO cookie

Renault conteaza pe modelele Clio III si Logan pentru cresterea vanzarilor in 2006

voteaza
(0/ 0)
Renault conteaza pe modelele Clio III si Logan pentru cresterea vanzarilor in  2006
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul francez de autovehicule Renault estimeaza ca vanzarile aferente acestui an vor creste, ca urmare a lansarii recente a modelului Clio III si a cererii ridicate pentru modelul Logan.

 
 
Potrivit lui Patrick Blain, vicepresedinte al grupului, insarcinat cu activitati de marketing si vanzari, Renault se va orienta cu precadere catre clientii persoane fizice si firme mici si mijlocii. Al patrulea producator mondial de autovehicule a raportat pentru anul trecut vanzari totale de peste 2,5 milioane de unitati, in crestere cu 1,7% fata de anul trecut. In Europa, vanzarile au inregistrat insa o scadere de 4,1%. "Pentru Renault, prioritatea ramane profitabilitatea", a declarat Carlos Ghosn, noul director general al grupului francez. In luna noiembrie, Renault si-a diminuat cu 1% estimarile privind marja profitului operational aferent anului trecut, la "peste 3%". Renault detine pachetul majoritar al companiei sud-coreene Renault Samsung Motors si controleaza, de asemena, 44,4% din capitalul Nissan. "Este bine ca vedem ascensiunea Logan, cresterea vanzarilor Samsung, precum si dezvoltarea Renault in afara Europei. In Europa insa, majoritatea modelelor se afla pe o panta descendenta si va fi dificil pentru companie, mai ales ca nu vor lansa nici un model nou pana la sfarsitul anului 2007", a afirmat Patrice Solaro, de la Kepler Equities. Cele mai mari piete de desfacere ale Renault sunt Franta, Spania, Marea Britanie si Germania. Potrivit reprezentantilor Renault, in Europa Occidentala cel mai bine vandut a fost modelul Megane, cu 619.462 unitati. In aceasta regiune, modelul a obtinut o cota de piata de 4,3%, devansand Volkswagen Golf si Ford Focus. Blain a precizat ca in 2006 vanzarile vor fi impulsionate de Clio III, de modelul Megan restilizat si de Laguna, dotata cu noi motorizari. Oficialul Renault a mai precizat ca cea mai mare podere o vor avea insa vanzarile din afara Europei. Analistii au estimat anterior ca printre prevederile planurilor de restructurare pe care Ghosn le va anunta in februarie s-ar putea numara reducerea costurilor cu un miliard de euro, reducerea numarului de angajati cu pana la 10% si inchiderea unor unitati de productie, cele din Valladolid si Sandouville aflandu-se in pericol. Blain a refuzat sa comenteze intentiile lui Ghosn, dar a precizat ca acesta doreste sa reduca dependenta companiei fata de modelul Megane si de piata europeana.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1573 :: 17.77MB