No SSO cookie

Renault ar putea prelua uzina Daewoo Craiova

voteaza
(0/ 0)
Renault ar putea prelua uzina Daewoo Craiova
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault este interesat sa preia Daewoo Craiova, si solicita autoritatilor romane urgentarea procedurilor de clarificare a situatiei uzinei, a declarat Francois Fourmont, directorul general al Automobile Dacia.

 
 
"In luna septembrie a anului trecut Renault a transmis autoritatilor din domeniul privatizarii o scrisoare prin care a exprimat intentia de a avea acces la informatii despre uzina Daewoo, insa, de atunci si pana acum situatia a ramas neschimbata. Ne mentinem dorinta de a solicita informatii despre uzina pentru a participa la licitatie, insa trebuie ca situatia Daewoo sa fie clarificata, dar nu e cazul deocamdata. Timpul nu este insa o variabila neutra si daca situatia va dura la nesfarsit nu vom mai fi interesati de participarea la licitatie", a spus Fourmont, la conferinta de presa in care Dacia a prezentat rezultatele financiare pentru anul 2005. Fourmont a apreciat ca preluarea unei unitati de productie trebuie sa fie in concordanta cu viziunea pe termen lung a unui constructor auto. "Cand preia cineva o uzina inseamna ca are o viziune pe termen lung, de 20 - 30 de ani. Noi vrem sa crestem vanzarile grupului Renault Nissan in urmatorii 2-3 ani", a adaugat oficialul Dacia. Daewoo Automobile Romania a fost infiintata in 1994 ca societate mixta formata de Automobile Craiova si Daewoo. Uzina nu a fost inclusa in acodrul prin care General Motors a preluat in septembrie 2002 o parte din activele grupului sud-coreean, aflat in dificultati financiare. Autoritatile romane incearca sa redobandeasca actiunile partii coreene, pentru a vinde participatia majoritara unui investitor strategic. Ministerul Economiei si Comertului a anuntat, la 22 februarie, ca avocatii sai si cei ai Daewoo vor clarifica, in urmatoarele doua saptamani, punctele ramase in litigiu in ceea ce priveste conditiile in care Daewoo Automobile va reveni in proprietatea statului. Pe de alta parte, reprezentantii Dacia au declarat ca nu intentioneaza sa preia uzina ARO Campulung. "Nu vrem sa preluam ARO din doua motive. Inainte de a avea un sit industrial trebuie sa avem un produs adecvat pentru acesta si, in plus, uzina trebuie sa fie in concordanta cu activitatile noastre. Volumele noastre nu corespund facilitatilor de la ARO si nici standardelor noastre de calitate", a declarat vicepresedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1693 :: 22.09MB