No SSO cookie

Renault ar putea construi un automobil de 3.000 de dolari

voteaza
(0/ 0)
Renault ar putea construi un automobil de 3.000 de dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul de automobile Renault preconizeaza deschiderea unui al treilea centru de productie in India, unde ar urma sa produca pana in 2010 o masina 'inedita' de 3.000 de dolari, anunta in editia sa de joi cotidianul francez 'Le Figaro'.

 
 
Noul centru de productie al Renault ar urma sa reuneasca circa 1.000 de ingineri care vor incerca sa produca aceasta masina ieftina ce nu va fi comercializata insa pe piata europeana. Proiectul noii masini de 3.000 euro va fi curand prezentat in comitetul central al companiei.
Vanzarile mondiale ale Renault au scazut in luna mai cu 4,2 la suta, cu 214.358 vehicule vandute. In ceea ce priveste marcile vanduta, in pofida cresterii importante a Daciei (plus 23,9 la suta), aceasta nu poate totusi compensa scaderea Renault (minus 7,2 la suta) si lejera scadere a Renault Samsung Motors (minus 1,2 la suta).
Pe plan geografic, grupul Renault se prezinta mai bine in afara Europei, cu o crestere a vanzarilor de ordinul a 6,8 la suta in luna mai, la 73.674 unitati. Zona Americii afiseaza cea mai buna performanta, vanzarile crescand in mai 2007 cu 27 la suta, comparativ cu aceeasi luna a lui 2006. Gratie unora din pietele foarte dinamice, precum cea din Brazilia (plus 28,2 la suta), Argentina (plus 17,1 la suta), Columbia (plus 30,7 la suta) si Venezuela (plus 116,6 la suta), vanzarile grupului inregistreaza o crestere importanta.
In Asia-Africa, vanzarile grupului au crescut cu 3,7 la suta, pe o piata in scadere, in timp ce ele raman aproape stabile in regiunea Euromed (minus 0,2 la suta), cu un nivel record in Romania, unde au fost vandute circa 16.000 vehicule.
In Europa, vanzarile au scazut cu 9,1 la suta la 140.684 unitati vandute in luna mai. Vanzarile Dacia au crescut cu 60,1 la suta in Europa comparativ cu luna mai a anului precedent, ca urmare a succesului inregistrat de marca Logan MCV si Logan berlina.
Ca strategie de crestere a vanzarilor, grupul Renault preconizeaza sa scoata pe piata noile modele Twingo si Laguna, incepand cu luna septembrie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1702 :: 18.66MB