No SSO cookie

Renault analizeaza posibilitatea producerii la Pitesti a motorului cu 16 valve

voteaza
(0/ 0)
Renault analizeaza posibilitatea producerii la Pitesti a motorului cu 16 valve
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault analizeaza posibilitatea producerii la Pitesti a noului motor care echipeaza versiunea de varf a gamei Dacia Logan, a declarat duminica seara, la Constanta, directorul de inginerie mecanica al companiei Dacia, Richard Agius.

 
 
Motorul de 1,6 litri si 105 CP, cu 16 valve, care este disponibil pe noua versiune Dacia Logan Prestige de 9.900 euro, este fabricat la uzina Renault din Valladolid, Spania.

Richard Agius a precizat ca se fac studii daca motorul ar putea fi produs la Pitesti, insa aceasta nu este o urgenta, deoarece volumul de productie este deocamdata suficient.

Noua motorizare pentru Logan se afla in productie inca din 1998 si echipeaza modele Renault precum Megane 2, Scenic, Laguna, Clio, Kangoo, Modus, dar si automobilele Nissan produse in Mexic.

Acest motor este fabricat in 600.000 de exemplare pe an, in uzinele Renault din Vallaolid (Spania), Curitiba (Brazilia) si Bursa (Turcia).

Saptamana trecuta, Dacia a prezentat versiunea de varf Logan Prestige echipata cu aceasta motorizare, care poate atinge o viteza maxima de 183 km/h, accelereaza de la zero la 100 km/h in 10,2 secunde, iar consumul mixt este de 7,1 l/100 km.

Odata cu prezentarea Logan Prestige, Dacia a lansat si noua colectie Logan, care cuprinde versiunile anterioare, dar la care au fost corectate o serie de elemente de design si de confort, in functie de solicitarile clientilor.

Astfel, au fost modificate oglinzile retrovizoare, acum cu suprafata marita si disponibile in culoarea caroseriei, exista o noua capota de portbagaj, pentru care nu mai este obligatorie folosirea cheii pentru deschidere, stopurile sunt de tip "cristal", a fost remediata lipsa panoului detasabil pentru sistemul audio, sunt disponibile noi tapiterii, exista un nou spatiu de depozitare la baza consolei centrale, au fost modificate aeratoarele, indicatoarele de bord, manerul schimbatorului de viteze.

De asemenea, sunt disponibile patru noi culori metalizate ale caroseriei - gri platine si comete, bej toundra si albastru mineral, in timp ce altele au fost eliminate - gri perla, verde cameleon si ficus, azur.

Pentru alte aspecte semnalate, constructorul argesean nu a venit cu solutii deocamdata, luand in calcul costurile care ar fi afectat pretul competitiv al masinii - sistemul de franare a ramas acelasi, cu discuri neventilate, chiar daca echipata acum cu motor de peste 100 CP masina ,,alearga,, mai bine, scaunele sunt neprofilate si fara sustinere in viraje, teava de esapament a ramas la fel in ciuda modificarilor subtile de design la partea din spate.

Directorul general al companiei, Francois Fourmont, a admis ca au fost facute o serie de compromisuri, pentru ca anumite modificari ar fi fost prea scumpe pentru cat sunt dispusi sa plateasca clientii.

In prezent, preturile pentru gama Logan incep de la 6.400 de euro pentru versiunea 1,4 MPI Ambiance, potrivit directorului comercial Jacques Abot. Versiunea de varf este Prestige - la 9.900 de euro, insa cea mai scumpa ajunge versiunea Diesel 1,5 dCi Ambition, la 10.000 de euro.

Dupa primele sapte luni din 2006, Dacia avea in Romania o cota de piata de 41,7 la suta la autoturisme, cu 60.537 masini comercializate. In aceasi perioada, Dacia a vandut in total 67.794 autoturisme si utilitare, pe o piata totala de 162.608 unitati. La modele, Logan conduce detasat, cu 60.537 unitati vandute, urmat de Daewoo Matiz - 8.385 unitati si Renault Clio - 7.535.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1952 :: 17.77MB