No SSO cookie

Renault a vândut deja 40.000 de autoturisme Logan

voteaza
(0/ 0)
Renault a vândut deja 40.000 de autoturisme Logan
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Constructorul auto francez Renault afirma ca in trei luni a vandut deja 40.000 de autoturisme Logan, dupa cum scrie un articol aparut marti in cotidianul francez "Le Monde".

 
 
[poza1s]"Ne-am depasit estimarile...prognozam ca vom inregistra intre 15.000 si 20.000 comenzi, si in prezent, am ajuns la 40.000 comenzi", a declarat directorul Renault pentru activitati internationale si presedintele Consiliului de Administratie la Dacia, Luc-Alexandre Menard. Pana in prezent, in Romania au fost deja inmatriculate peste 20.000 autoturisme Logan si s-au inregistrat peste 35.000 de comenzi. In prezent, un autoturism Logan vandut in Romania costa 5.700 euro, clientii romani optand si pentru modele Logan care au toate optiunile precum ABS, dublu airbag, etc. in acest caz pretul putand ajunge la 7.500 euro. "Numerosi romani asteptau aceasta masina. Dupa Romania, reactia celorlaltor tari urma sa fie identica? Era vorba de un test al adevarului si am fost surprinsi si noi de succes", a declarat Luc-Alexandre Menard. In Ungaria cererea a fost foarte mare, ca si in Cehia si Serbia. De asemenea, intrarea Logan pe piata poloneza a fost foarte satisfacatoare. "Pe ansamblu, in tarile din Europa Centrala si Turcia, la mijlocul lunii decembrie au fost inregistrate deja 5.000 de comenzi", precizeaza presedintele Dacia. [poza2s]In tarile din Europa Centrala si Turcia exista o cerere mare in special pentru versiunile Logan cele mai echipate. Din numarul total de 5.000 de unitati comandate, versiunea de baza reprezinta doar intre trei si patru%. In studiile sale, Renault a estimat ca vanzarile de Logan se vor repartiza in felul urmator: 20% modelul de baza, 50% modelul mediu si 30% modelul cu toate optiunile. Avand in vedere cererea mare, uzina Dacia a fost nevoita sa-si majoreze productia, urmand ca in februarie 2005 la uzina de la Pitesti sa se lucreze in trei schimburi. "Atunci cand a primit autorizatia de fabricatie a modelului Logan, uzina de la Pitesti nu producea decat 100 de autoturisme pe zi, in prezent capacitatea de productie ajungand la 300 unitati zilnic. Odata cu introducerea lucrului in trei schimburi, uzina va putea produce aproximativ 500 de autoturisme pe zi", afirma Luc-Alexandre Menard. In schimb, datorita numarului mare de comenzi, se prelungeste timpul de livrare. In Romania, timpul de asteptare pana la livrarea unui autoturism Logan, in celelalte tari de export perioada de asteptare fiind de doua luni. [poza3s]"Favorizam mai degraba aceste tari decat Romania, deoarece in Romania exista deja un parc masiv de autoturisme Dacia. In celelalte tari din Europa Centrala trebuie sa dezvoltam marca Dacia si, prin urmare, aceste tari au prioritate", a explicat Luc-Alexandre Menard. De asemenea, pe langa Europa Centrala, Renault spera sa cucereasca si Algeria si Maroc, unde Logan va incepe sa fie fabricat din luna iunie 2004, Renault si Dacia mizand pe 5.000 de autovehicule vandute in 2005. In plus, pana la sfirsitul primului semestru 2005, Logan va fi comercializat si in Rusia, autovehiculele urmand sa fie asamblate la noua uzina Renault din apropiere de Moscova, vanzarile potentiale pe 2005 fiind estimate la 15.000 unitati. Nu in ultimul rand, Logan va fi comercializat si in Germania si Franta incepand din luna iunie 2005 sub marca Dacia by Renault, pentru anul urmator constructorul auto francez sperand sa vanda aproximativ 16.000 de autovehicule Logan in Europa Occidentala. Datorita succesului imens inregistrat de Logan, constructorul auto francez Renault a devenit al doilea constructor auto in Europa Centrala, controland 11% din aceasta piata, estimand chiar ca in 2005 va depasi liderul actual, firma Skoda, filiala a grupului german Volkswagen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1600 :: 17.82MB