No SSO cookie

Regina Bugatti

voteaza
(5/ 1)
Regina Bugatti
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Nu este vorba despre un nou model Bugatti, ci de o femeie care reuseste sa vanda cate un exemplar Veyron in fiecare luna.

 
 

Meseria de vanzator de masini este pe zi ce trece mai dificila, chiar fara sa fie vorba de vanzarea unei masini care costa in medie 1,65 milioane €/bucata. Insa acest amanunt pare sa nu ii stea in cale doamnei Anita Krizsan din Marea Britanie.

In calitate de consultant de vanzari pentru Bugatti, Krizsan a vandut anul trecut 11 exemplare Veyron, catre clienti de pe toate continentele, iar eforturile sale i-au adus porecla, mai mult un renume, de "Femeia de 15 milioane $". Ca termen de comparatie, cei mai multi dintre reprezentantii companiei sunt fericiti daca reusesc sa vanda trei exemplare in decurs de un an de zile, iar eforturile depuse de Krizsan o transforma in lider mondial de vanzari Bugatti. Insa pentru aceasta este nevoie de o gramada de munca.

Reprezentanta de vanzari este deschisa pentru clienti 24 de ore pe zi si de multe ori, potentialii cumparatori suna in miezul noptii cu intrebari despre masina sau garantie. Krizsan se ocupa personal de toate acestea si supravegheaza fiecare livrare.

Care este dorinta de viitor a acestei stele a vanzarilor auto? Ea isi doreste sa vada cat mai multe ciente in viitorul apropiat. La aceasta ora, in lume exista doar patru femei care detin un Veyron.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3113 :: 18.7MB