No SSO cookie

Reducerea cheltuielilor deductibile poate afecta semnificativ industria auto

voteaza
(0/ 0)
Reducerea cheltuielilor deductibile poate afecta semnificativ industria auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Reducerea cheltuielilor deductibile poate afecta semnificativ industria auto, aflata intr-o situatie economica dificila, si descurajeaza semnificativ nevoia fireasca de mobilitate a companiilor din Romania, se arata, marti, intr-un comunicat de presa al BMW Group Romania.

 
 
"Masurile prevazute in capitolul II din legea nr. 571/2003 pot duce la descurajarea pietei auto, in contextul in care aceasta industrie a adus un aport important la economie prin volumul de taxe si impozite, prin investitiile canalizate catre Romania, prin locurile de munca pe care le asigura. in acelasi timp se asigura o dezvoltare fara precedent a unitatilor de service neautorizate, in conditiile in care Executivul are ca prioritate combaterea evaziunii fiscale si sustinerea afacerilor corecte, platitoare de taxe si impozite", se arata in comunicatul BMW Group Romania.

Directorul general al companiei, Bernd John, considera ca, desi, poate parea ca prin reducerea cheltuielilor deductibile se vor aduce mai multi bani la bugetul de stat, impactul negativ pe care il are Ordonanta contrabalnseaza semnificativ aceaste beneficiu aparent.

"Nedeductibilitatea TVA-ului la achizitiile de autoturisme si a cheltuielilor cu intretinerea autoturismelor descurajeaza nevoia fireasca de mobilitate a tuturor companiilor din Romania si poate sa afecteze major piata auto in momentul in care ne aflam deja pe un trend negativ. Deductibilitatea limitata a cheltuielilor de service in limita a 30% va duce la solutii de reparatii improvizate, in ateliere neautorizate, in contextul in care partenerii nostri investesc anual milioane de euro in aparatura, personal si pregatire, in centre de service (...)", a mai spus Bernd John.

Astfel, BMW Group Romania se alatura altor doi importantii importatori de pe piata auto autohtona, Mercedes-Benz Romania si Porsche Romania, care, de asemenea, s-au declarat impotriva prevederilor capitolului II din Legea nr. 571/2003 privind masurile in domeniul politicii fiscale si considera ca Guvernul ar trebui sa se consulte cu un grup de experti din industria auto si reprezentanti ai companiilor care opereaza in aceasta piata.

Totodata, Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania, organizatie care grupeaza in randul membrilor sai producatorii si distribuitorii de autovehicule din Romania, a comunicat, marti, ca, prin acest proiect, Ministerul Finantelor Publice propune de fapt un blocaj pe piata auto si in sectoarele care depind in mare masura de acesta: mentenanta si service. in plus, vor fi puternic afectate si alte sectoare, precum cel de leasing sau al comertului cu carburanti.

Drept urmare, APIA solicita, in baza mandatului primit de la producatorii si importatorii de automobile din Romania, eliminarea acestor prevederi din proiectul de modificare a Codului Fiscal.

 

Cuvinte cheie:
BMW | taxe |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5313 :: 22.19MB