Enzo Ferrari nu a intentionat initial sa fabrice masini de strada cand a inceput cu echipa Scuderia Ferrari în 1928.
Doua decenii mai tarziu, in 1947, pentru a finanta echipa de curse, a aparut prima masina de strada, V12, 125 S.
Ferrucio Lamborghini, care a fondat Lamborghini Trattori in 1948, unde producea tractoare si alte echipamente agricole, a decis sa fabrice masini in urma unor discutii avute cu Enzo Ferrari si a deschis in 1963 propria companie, Automobili Lamborghini, unde a inceput fabricarea de super masini, pentru a se razbuna pe Enzo Ferrari.
Si McLaren si-a facut debutul in Formula 1 in 1966 la Monaco Grand Prix, dar s-a apucat de facut masini de strada abia in 1992, cand a vandut 102 bucati. Prima masina care este produsa in serie este recent lansata MP4-12C.
Dietrich Mateschits, care detine Red Bull, a decis sa cumpere nu una, ci doua echipe de formula 1, Jaguar Racing in 2004 pe care a redenumit-o Red Bull Racing si apoi Minardi care a devenit Scuderia Toro Rosso.
Acum, Mateschitz vrea sa-i urmeze pe Ferrari, Lamborghini si McLaren si-si extinde activitatea dincolo de Formula 1. Cunoscut la inceput pentru bautura energizanta, apoi pentru echipa de ingineri din Formula 1, el si-a propus sa devina producator de masini.
Cu toate acestea, nu intenţionează sa porneasca de la zero. Mateschitz are deja un parteneriat cu marca de lux Nissan-Renault, Infiniti, care este promovata pe masinile de Formula 1 RBR. Infiniti recunoaste faptul ca notorietatea brandului a crescut din cauza implicarii în F1.
Deci, primul pas facut de Red Bull va fi probabil un Red Bull Racing in colaborare cu Infiniti, si vor folosi, cel mai probabil, modelul G37.
Dupa un producator de tractoare si un proprietar de echipa de Formula 1, acum si o companie de bauturi energizante vrea sa-si produca propriile masini de strada. Avand in vedere ca de fiecare data a iesit ceva bun, de ce nu?
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!