No SSO cookie

Reciclarea anvelopelor uzate va fi obligatorie începând cu ianuarie 2005

voteaza
(0/ 0)
Reciclarea anvelopelor uzate va fi obligatorie  începând cu ianuarie 2005
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producãtorii şi importatorii de anvelope, persoanele fizice care deţin pneuri şi comerciantii din domeniu vor fi obligati, printr-o hotãrâre de guvern, sã predea anvelopele ieşite din uz, să le colecteze, reşapeze sau valorifice termoenergetic, începând cu ianuarie 2005, potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Economiei şi Comerţului

 
 
[poza1s]În acest sens, Comisia Naţională pentru Reciclarea Materialelor (CNRM), a făcut o propunere, dezbăută cu organizaţiile profesionale din domeniu, care va fi înaintatã curând Guvernului, urmând ca acesta să decidă asupra unei Hotărâri Guvernamentale în acest sens. Potrivit comunicatului, firmele care introduc pe piaţã anvelope noi sau uzate destinate utilizãrii vor fi obligate sã colecteze pneurile scoase din uz, în limita cantitãţilor introduse în comert în anul precedent. De asemenea, aceste societãţi trebuie sã reutilizeze, prin reşapare, reciclare sau să scoată din circuit prin incinerare la fabricile de ciment, întreaga cantitate colectatã. În plus, comercianţii de anvelope vor studia posibilitatea acordãrii de reduceri de preţ la achiziţionarea de pneuri pentru persoanele care aduc anvelope uzate, însă deocamdată nu a fost stabilit nivelul acestora. Persoanele fizice care deţin anvelope uzate vor avea obligaţia de a le preda firmelor din domeniu, iar arderea sau abandonarea acestor pneuri va fi interzisã . Totodatã, comerciantii de anvelope, noi sau uzate, vor fi obligati sã preia gratuit de la populaţie pneurile folosite. Vânzãtorii de pneuri vor fi obligati sã-şi organizeze capacitãţi de depozitare corespunzãtoare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1471 :: 22.09MB