No SSO cookie

Recall Toyota in Romania: 12.500 de masini sunt rechemate in service

voteaza
(0/ 0)
Recall Toyota in Romania: 12.500 de masini sunt rechemate in service
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota Romania a anuntat ca va rechema in service 12.500 de masini cu posibile probleme la pedala de acceleratie.

 
 

Toyota va rechema in service, in tara noastra, 12.500 de vehicule care ar putea avea defectiuni la pedala de acceleratie, costurile urmand sa fie suportate de companie, a anuntat marti Toyota Romania. Posesorii acestor vehicule vor primi scrisori de informare de la dealerii Toyota de la care si-au achizionat masina, prin care vor fi invitati pentru programari in service. Verificarea unei masini va dura aproximativ 30 de minute, se arata in comunicat.

Campania de rechemare este o masura preventiva ce are ca scop verificarea tuturor vehiculelor indicate de producator (Toyota Motor Europe), chiar daca posesorii acestor masini nu au identificat nicio problema la nivelul pedalei de acceleratie sau daca masina nu prezinta problema respectiva, a anutat compania.

Reprezentantii companiei sustin ca, in Romania, la fel ca in Europa, nu a avut loc niciun accident cauzat de eventuale disfunctionalitati la nivelul pedalei de acceleratie.

"Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clientilor nostri. ii asiguram ca, pentru noi, siguranta si satisfactia lor sunt mai presus de orice. De aceea initiem aceasta campanie preventiva de recall; in acest moment, preocuparea noastra cea mai mare este aceea de a solutiona cat mai urgent si eficient aceasta situatie si de a ne asigura ca toate masinile au fost verificate",a declarat directorul general al Toyota Romania, George Kyriazis.
 

La modelele ce vor fi rechemate in service exista posibilitatea ca pedala de acceleratie sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala. Procedura de remediere dezvoltata de inginerii Toyota include instalarea unei placute de otel in ansamblul pedalei de acceleratie, menita sa creeze un spatiu ce reduce frecarea din interiorul mecanismului.

Toyota Romania mentioneaza ca, la nivel national, au fost comercializate sapte unitati din actuala generatie Prius, ce vor fi verificate in conformitate cu procedura stabilita la nivel international.

Grupul auto japonez Toyota va rechema in service 436.000 de autoturisme din modelele Prius, Sai si Lexus HS250h, dintre care 223.000 in Japonia si 150.000 in Statele Unite, din cauza unor defectiuni la sistemul de franare.

Acesta este al treilea val de rechemari in service din luna septembrie 2009, ceea ce afecteaza semnificativ reputatia companiei japoneze. Primele doua serii de rechemari au vizat in total peste 8 milioane de autoturisme la nivel mondial si au fost cauzate de probleme de acceleratie si de deplasarea presurilor auto.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

sa mor mai intii si abia apoi sa se rezolve ceva . deja a trecut o saptamina si ceva de cind am fost contactat de toyota romian si atit. am vb deja cu un avocat si am facut demersurile pt actionarea in judecata prima data a toyota romiia impreuna cu dealerul local si apoi a toyota europa si sa stiti ca nu cer altceva decit sa dezmintiti minciuna in mod public aia cu covorasul si apoi inapoierea banilor adica a 35.000 de mii de euro pe care i-am achitat pe o masina defecta pe care nu o puteti re

scris de Anonim

MINCIUNA SFRUNTATA! NIMIC MAI ADEVARAT SUNT POSESORUL UNEI TOYOTE RAV 4 CUMPARATA DE NOUA DIN ROMINIA DECI ACHIZITIONTA PRIN TR-UN DEALER AL TOYOTA ROMINIA . PRIMA RAPORTARE PE CARE AM FACUTO A FOST IN VARA LUI 2009 ,CIND PEDALA DE ACCELERATIE MIA RAMAS BLOCATA SI DE ATUNCI AM MAI PATITO DE DOUA ORI SI RASPUNSUL OFICIAL ESTE CA COVORASUL DE CAUCIUC ESTE PROBLEMA , ACUM CIRCUL FARA EL DAR SA FIE SIGURI CA II DAU IN JUDECATA IN MAXIM DOUA SAPTAMINI DACA NU SE REZOLVA PROBLEMA PT CA NU AM CHEF

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1744 :: 17.87MB