In ultimele trei luni, cei de la RAR au gasit nereguli la peste 59% din masinile verificate. Majoritatea problemelor au fost de ordin tehnic si putem enumera probleme cu farurile, caroseria, pneurile, poluarea peste normele admise, precum si o serie de nereguli la documente.
Dintre toate autovehiculele declarate neconforme, aproape jumatate au picat testul de securitate rutiera datorita proastei functionari a farurilor, a semnalizarii, precum si datorita problemelor de directie sau a defectiunilor sistemului de frana.
Aproximativ 20.4% dintre autovehicule au fost clasificate drept pericol iminent de accident. De asemenea, 20% dintre vehiculele testate au avut probleme cu poluarea, fiind cu mult peste normele acceptate.
Intr-un procent mai mic au fost masinile care aveau probleme de verificare, aproximativ 2,4% si masinile care prezentau nereguli din punctul de vedere al inspectiei periodice.
Din cate se pare, masinile romanilor par sa duca o viata tot mai grea, dar asta nu ii deranjeaza pe "stapanii" lor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!