Per total, anul 2011 a fost un an mai bun decat 2010.
Producatorul de autovehicule american, General Motors a avut, in SUA, vanzari cu 13,7% mai mari fata de 2010, cu 2.503.820 unitati vandute. Chevrolet conduce cu 1.775.812 masini, urmat de GMC cu 397.986, Buick cu 177.633 unitati si Cadillac cu 152.389 unitati vandute.
Grupul Ford a vandut 2.148.806 de autovehicule in SUA in 2011, in creştere cu 11% fata de 2010, dintre care 2.062.915 de unitati Ford, 85.643 Lincoln si 248 Mercury.
Grupul Chrysler (inclusiv Fiat) a raportat vanzari in SUA de 1,37 milioane de unitati in 2011, in crestere cu 26% comparativ cu vanzarile din 2010. Marca Chrysler a vandut 221.346 de vehicule, brand-ul Dodge 451.040, marca Jeep 419.349 , Brandul Ram 257.610 , in timp ce Fiat a livrat 19.769 autovehicule in primul sau an in SUA.
Hyundai a raportat vanzari de 645.691 de vehicule, in crestere cu 20 la suta fata de 2010, in timp ce compania sora Kia a vandut 485.492 de unitati, cu o crestere impresionanta de 36,3 la suta fata de anul precedent.
Grupul Toyota a raportat vanzari de 1.644.661 vehicule, in scadere cu 7% fata de 2010. Cutremurul de anul trecut din Japonia si inundatiile din Thailanda au afectat foarte mult producatorii auto japonezi.
Grupul Honda a avut vanzari anuale in 2011 de 1.147.285, in scadere cu 7,1% fata de 2010. Brandul Honda a vandut 1.023.986, in scadere cu 6.9% fata de anul 2011) iar Acura a vandut 123.299 unitati, in scadere cu 8,0 la suta.
Marca Nissan a atins un record, cu vanzari de 944.073 unitati, cu o crestere de 17.3% fata de 2010, desi vanzarile la brandul Infiniti au scazut cu 4.8%, la 98.461 unitati, comparativ cu comparativ cu 103.411 unitati vandute pe parcursul anului 2010.
Subaru a vandut 266.989 de unitati, in crestere cu 1.2%, Mazda 250.426 vehicule, in crestere cu 9,1%, iar Mitsubishi a vandut 79.020 unitati, in crestere cu 41.4% fata de anul 2010.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!