No SSO cookie

Range Rover Sport tunat de Project Kahn

voteaza
(0/ 0)
Range Rover Sport tunat de Project Kahn
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul britanic este recunoscut pentru pachetele estetice si de performanta deosebite, iar acum prezinta trei pachete noi pentru modelul Range Rover Sport. Modificarile sunt atat de natura estetica, cat si mecanica.

 
 

 Primul model este Range Rover Sport 3.0 TDV6 RSE Signature Edition, acesta este modelul entry level. Pachetul aerodinamic este format dintr-o bara frontala noua, un eleron montat pe plafon, o nou grila, o serie de guri de aerisire, un nou set de jante de 22 inch si un nou sistem de evacuare. Interiorul este caracterizat de o combinatie de piele si Alcantara, insertii de aluminiu si cristale Swarovski.

Al doilea pachet se numeste Range Rover Sport RSE300 Cosworth. Acesta are in plus pe langa pachetul aerodinamic o serie de dotari suplimentare. Dintre acestea amintim plafonul argintiu, lumini de zi tip LED si jante de 22 inch mate. Tunerul a declarat ca propulsorul a suferit o serie de imbunatatiri ale performantei, dar nu a oferit cifre exacte.

Modelul RS600 este cel mai puternic din serie. Acesta este dotat cu un pachet aerodinamic format din sase parti, lumini de zi tip LED, jante create special pentru acest model si un interior imbracat in piele cu cusaturi. Project Kahn nu a oferit din pacate nici o informatie cu privire la costul pachetelor sau la performanta modelelor.

Andrei Monenciu
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3443 :: 22.23MB