No SSO cookie

Raliul Sibiului 2011- incepe spectacolul pe macadam

voteaza
(0/ 0)
Raliul Sibiului 2011- incepe spectacolul pe macadam
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Invitati speciali sunt italianul Simone Campedelli, care va lua startul cu un Citroën DS3 R3, si francezul Francois Delecour, care va lua startul cu o masina Dacia Logan.

 
 

Sunt inscrise 53 de echipaje care se vor intrece pe suprafata mixta, macadam si asfalt, dar si pe doua probe speciale de noapte

Raliul Sibiului va incepe joi, 7 iulie, la ora 20:00, cu startul festiv, cand cele 53 de echipaje inscrise vor invada Piata Mare a orasului. La startul editiei din acest an se vor afla piloti din Italia, Franta, Bulgaria, Ungaria si, desigur, Romania, invitatii speciali fiind italianul Simone Campedelli, care va lua startul cu un Citroën DS3 R3, si francezul Francois Delecour, care va lua startul cu o masina Dacia Logan.

Ultimele teste pentru echipajele inscrise in Raliul Sibiului sunt programate joi, 7 iulie, intre orele 13:30 – 16:00, pe traseul amenajat la Monumentul Gusterita. Tot joi, incepand cu ora 20:00, toate masinile de curse vor ajunge in Piata Mare a orasului, pentru startul festiv. „Avem un numar foarte mare de echipaje inscrise, iar faptul ca la startul raliului, pe langa pilotii din competitia interna, se afla Simone Campedelli si Francois Delecour ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp. Sunt sigur ca vom avea parte de un spectacol total pe probele speciale si m-as bucura sa fie cat mai multi spectatori prezenti la raliu”, a spus Sorin Itu, organizatorul raliului.

Raliul Sibiului 2011 este etapa a cincea in Campionatul National de Raliuri Dunlop si se desfasoara sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2590 :: 17.79MB