No SSO cookie

Raliul International CARPATI RETRO - 2006

voteaza
(0/ 0)
Raliul International CARPATI RETRO - 2006
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In perioada 25-27 august 2006 RETROMOBIL CLUB ROMANIA a organizat cea de-a VII-a editie a Raliului International CARPATI RETRO desfasurat pe traseul Bucuresti-Sinaia-Brasov-Sf. Gheorghe-Miercurea Ciuc-Gheorgheni Borsec (380 km).

 
 
2669_1.jpg
La competitie s-au inscris 26 de vehicule istorice fabricate in perioada 1929-1980, care au concurat la doua categorii “Sport “ si “Raid”. Startul s-a dat incepand cu ora 8:15, din minut in minut, din piata Presei Libere, dupa patru ore primul automobil ajungand in parcajul Rectoratului din Brasov unde foarte multi pasionati asteptau sosirea participantilor. Surpriza cea mai mare a fost prezenta la start a unui FORD A Roadster (1929) pilotat de dl. Axel Kohnen, care recent a devenit membru al RETROMOBIL CLUB ROMANIA. Dupa o pauza de o ora” timp in care s-a servit pranzul, s-a dat startul in a doua etapa Brasov-Borsec, in Miecurea Ciuc fiind programata o scurta oprire pentru realimentare si odihna. Spre seara toate echipajele participante au ajuns la Borsec dupa un traseu de peste 380 km. Ziua a doua a debuta cu proba de indemanare care a constat intr-un slalom, traseul fiind parcurs in doua manse, participantii incercand sa obtina o diferenta minima intre manse (castigatorul a inregistrat 0,28 s). Dupa pranz, la invitatia sponsorului principal al raliului, firma Romaqua Grup, participantii au vizitat fabrica ultramoderna de imbuteliere a apelor minerale Borsec. Seara a avut loc festivitatea de premiere si cina festiva desfasurate intr-o atmosfera de sarbatoare, voia buna si discutiile despre vehiculele istorice, schimburile de experienta si informarile reciproce fiind prezente pe toata durata evenimentului participantii fiind ca de obicei o mare familie reunita sub numele de RETROMOBIL CLUB ROMANIA.

2669_2.jpg
In clasamentul general al Raliului International CARPATI RETRO au punctat doar participantii la Categoria “SPORT”, podiumul avand urmatoarea configuratie:

Locul 1 “ Serban Enache / Cristina Enache (Alfa Romeo “ 1969)
Locul 2 “ Andrei Micu / Ilona Lorintcz (Fiat 1800 B “ 1967)
Locul 3 “ Bogdan Coconoiu / Ingrid Coconoiu (Dacia 1100 “ 1969)

La categoria “RAID” clasamentul a fost urmatorul:

Locul 1 “ Giuseppe Rossi / Tino Rossi (Land Rover Seria IIA “ 1971)
Locul 2 “ Nicolaie Mihaiescu / Varteni Mihaiescu (Toyota Corona “ 1972)
Locul 3 “ Ovidiu Ionescu / Alexandru Ciolan (Mercedes 250 SE Coupe “ 1966)

Incepand cu acest an RETROMOBIL CLUB ROMANIA a decis acordarea anuala, cu ocazia Raliului International CARPATI RETRO, a “Trofeului RETROMOBIL”, decernat pentru merite deosebite in promovarea miscarii vehiculelor istorice romanesti. Pentru curajul, ambitia, priceperea si pasiunea care l-au facut sa participe la un raliu de peste 850 km la bordul unui FORD A Roadster (1929) si nu in ultimul rand pentru colectia sa de cinci vehicule istorice antebelice adusa in Romania, dl. Axel Kohnen a fost desemnat drept castigator al “Trofeului RETROMOBIL - 2006”.

Duminica participantii au plecat spre casa pe traseul Borsec-Bicaz-Piatra Neamt-Bacau-Bucuresti (460 km), in piata Stefan cel Mare din Piatra Neamt fiind organizata o expozitie de o ora si umatate cu automilele participante.

Raliul International CARPATI RETRO 2006 a fost competitia cu cel mai lung traseu organizata vreodata in Romania. La reusita deplina a acestui eveniment, care a coincis cu bicentenarul imbutelierii apelor minerale Borsec, au contribuit firmele Romaqua Grup “ sponsor principal al evenimentului, ORANGE, Asitrans, VCS Grafix Media, Mabriond Auto, Ines si Automobilia.

Cea de-a VII-a editie a Raliului International CARPATI RETRO a demonstrat inca o data faptul ca pasiunea membrilor RETROMOBIL CLUB ROMANIA pentru vehiculele istorice nu cunoaste limite, iar cu pasiune si dupa multe ore de munca poti pregati si conduce un automobil care poate face fata unor trasee de sute de kilometri, chiar daca din pacate uneori acestea includ si drumuri nu tocmai bune, iar destinatiile propuse pot fi atinse fara emotii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1813 :: 22.15MB