No SSO cookie

Raliul Dakar 2007 (etapa a 9-a)

voteaza
(0/ 0)
Raliul Dakar 2007 (etapa a 9-a)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La un pas de abandon

 
 
1.jpg
Cele doua etape maraton, de duminica si luni, au fost trecute cu greu de dublul campion mondial la snowboard, Martin Freinademetz. Principala problema pe cele doua speciale, cu o lungime totala de peste 1.000 kilometri, a fost legata de navigarea prin desert. „Sincer sa fiu nu ma asteptam sa fie atat de greu sa te orientezi pe traseu. Am gresit de cateva ori drumul si asta m-a costat foarte mult timp”, a spus Martin Freinademetz, dupa doua zile teribile in care a ajuns la sosire mult dupa apusul soarelui.

Ziua de luni nu a inceput deloc bine pentru austriacul stabilit la Sibiu. „Dupa prima oprire pentru realimentare am avut o cadere psihica. Am crezut ca Raliul Dakar m-a invins! Am fost salvat insa de un camion. In momentul in care am auzit zgomotul de motor m-am ambitionat si mi-am spus ca trebuie sa ajung, cu orice pret, inaintea lui la sosire”, a completat pilotul cu numarul 78. Pentru cei 494 de kilometri de proba speciala cronometrata din etapa a 9-a, dintre Tichit si Nema, Martin Freinademetz a avut nevoie de peste 9 ore si jumatate pentru a ajunge la sosire, dar pana la urma a terminat in fata camionului care l-a ajuns din urma. In clasamentul general, organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume – Red Bull Romaniacs, programat in perioada 17 – 21 iunie in jurul orasului Sibiu, este acum pe locul 102.

Etapa a 10-a, programata marti 16 ianuarie, dintre Nema si Nema are o lungime totala de 400 kilometri, dintre care 366 de proba speciala cronometrata. „Am reusit sa supravietuiesc dupa doua zile infernale. Acum doar o problema tehnica ma mai poate opri sa termin Dakar-ul”, a spus la final austriacul care concureaza cu licenta eliberata de Federatia Romana de Motociclism. Pentru ultimele etape, Martin Freinademetz si-a fixat si un obiectiv: sa ajunga in top 100.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2516 :: 17.84MB