No SSO cookie

Raliul Dakar 2007 (etapa a 10-a)

voteaza
(0/ 0)
Raliul Dakar 2007 (etapa a 10-a)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Raliul Dakar 2007 (etapa a 10-a)

 
 
1.jpg
142 de motociclisti au supravietuit calvarului din Dakar dupa primele 10 etape. Printre ei si Martin Freinademetz, austriacul stabilit la Sibiu, care a terminat bucla din jurul orasului Nema pe locul 90. Initial concurentii din Raliul Dakar 2007 trebuiau sa ajunga la Timbuktu, in Mali, dar din motive de securitate traseul a fost modificat. „Dupa cateva zile de cosmar am reusit sa ajung si eu la sosire pe lumina. Asta nu inseamna ca Dakar-ul s-a terminat. Mai sunt patru etape si aici chiar se poate intampla absolut orice”, a spus Martin Freinademetz.

Organizatorul celui mai dur concurs de enduro din lume, programat anul acesta in perioada 17 – 21 iunie in jurul orasului Sibiu, a avut nevoie de ceva mai mult de 66 de ore pentru parcurgerea celor 10 etape de pana acum din Raliul Dakar. Martin Freinademetz se afla pe locul 101, la peste 25 de ore in spatele liderului, si la un singur loc de obiectivul pe care si l-a fixat la prima sa prezenta in Raliul Dakar: clasarea in top 100.

Speciala de astazi, din vestul Mauritaniei, a fost ultima prin desert. Ziua de maine este una de relaxare, etapa dintre Nema si Ayoun, lunga de 280 kilometri, fiind doar una de legatura. „Pauza aceasta vine exact la momentul potrivit. Am avut cateva zile pline de evenimente si nu cred ca a-si fi putut continua in acest ritm pana la sosire”, a mai spus austriacul de 37 de ani.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1677 :: 17.85MB