No SSO cookie

Raliul Australiei a reprezentat un moment istoric pentru Citroen

voteaza
(0/ 0)
Raliul Australiei a reprezentat un moment istoric pentru Citroen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cele trei Citroen Xsara conduse de Sebastien Loeb, Colin McRae şi Carlos Sainy au reuşit să termine Raliul Australiei pe locurile 2, 4 şi 5, semnând astfel o performanţă deosebită pentru o echipă ce s-a aflat la prima participare oficială în etapa de la antipozi, câştigată de Solberg / Mills, pe un Subaru Impreza WRC.

 
 
[poza1s]Mai mult, punctele marcate au fost suficiente pentru ca Citroen să urce pe primul loc în clasamentul constructorilor, la egalitate de puncte cu surata Peugeot din grupul PSA. Sebastien Loeb, Daniel Elena şi întreaga echipă din Versailles-Satory a sperat la obţinerea victoriei până în ultima clipă. Cu două speciale înaintea finalului, Xsara lui Loeb mai păstra un avantaj de 1,3 secunde în faţa lui Petter Solberg. Decis să utilizeze pneuri mai dure pe finalul raliului, Loeb avea să fie păcălit de schimbarea condiţiilor meteo. [poza2s]“Terenul a devenit foarte alunecos, cu multe capcane. Am atacat la maxim şi în primul punct intermediar mă aflam la patru secunde după Petter. Am înţeles imediat că revenirea pe prima poziţie este o misiune imposibilă. Am decis să evit orice risc şi să aduc maşina pe locul secund. Mai am de aşteptat până la prima mea victorie pe macadam”, a declarat pilotul Citroen. Directorul echipei - Guy Frequlien, s-a arătat mulţumit de rezultat: “N-avem nici un motiv să fim dezamăgiţi. Nici măcar n-aş fi îndrăznit să visez la un asemenea rezultat, pe deplin meritat după cele petrecute în cursă. Succesul nostru n-a venit de pe urma ghinioanelor altora ci din evoluţia excelentă a întregii echipe.” [poza3s]Colin McRae s-a declarat şi el satisfăcut: “În primul rând trebuie să spun că Sebastien a avut o evoluţie de zile mari, deşi s-a aflat doar la a doua prezenţă pe acest teren. Despre mine, sunt bucuros că a ajuns la final şi că am contribuit la rezultatul echipei.” Carlos Sainz a terminat pe locul cinci, la o diferenţă de 6,5 secunde după colegul său de echipă. Spaniolul îşi păstrează locul secund în clasamentul campionatului şi speră într-un final de sezon benefic : “Locul cinci nu este tocmai rezultatul pe care mi l-am dorit aici. Mă bucur însă pentru echipă şi sper să fim în formă în evoluţiile pe asfalt.” Etapa 10 / Raliul Australiei / Clasament final [poza4s]1. Solberg / Mills Subaru Impreza WRC 3h32m07,1s 2. Loeb / Elena Citroen Xsara WRC +26,6s 3. Burns / Reid Peugeot 206 WRC + 1m53,0s 4. McRae / Ringer Citroen Xsara WRC + 2m30,0s 5. Sainz / Marti Citroen Xsara WRC + 2m37,2s 6. Mäkinen / Lindstrom Subaru Impreza WRC + 3m01,5s 7. Rovanpera / Pietilainen Peugeot 206 WRC + 4m03,9s 8. Loix / Smeets Hyundai Accent WRC + 7m00,0s 9. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus RS WRC + 7m10,6s 10. Duval / Prevot Ford Focus RS WRC + 7m46,2s Clasamentul Campionatului Mondial de Raliuri Piloţi: R.Burns 55p, P.Solberg & C.Sainz 48p, S.Loeb 45p, M.Gronholm 38p, M.Martin 37p, C.McRae 33p, T.Makinen 21p, H.Rovanpera 18p, F.Duval 11p... Constructori: Peugeot & Citroen 110p, Subaru 74p, Ford 61p, Skoda 20p, Hyundai 12p.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
8.1908 :: 22.17MB