No SSO cookie

PTR Honda Romania, prima echipa romaneasca din World Superbike Championship

voteaza
(0/ 0)
PTR Honda Romania, prima echipa romaneasca din World Superbike Championship
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

URSUS Fara Alcool, liderul segmentului de bere premium fara alcool, sustine primul roman din Campionatul Mondial de Superbike

 
 
In sezonul 2011, URSUS Fara Alcool si PTR Romania simt impreuna energia si adrenalina din Campionatul Mondial de Superbike, unde romanul Robert Muresan, unul dintre tinerele talente din motociclism, va concura pentru a-si indeplini visul.
Intr-o competitie in care fiecare secunda conteaza, PTR Romania aduce contributia unui pilot tanar si dinamic, Robert Muresan.



"A fost o calatorie lunga; am muncit enorm de mult sa ajungem aici si tocmai de aceea am ales un partener care crede in vise si in posibilitatea de a le indeplini. Sunt una dintre acele persoane care traiesc viata la maxim si am invatat ca fiecare secunda in plus sau in minus poate inclina balanta intr-o competitie. Este o cursa in care incerc intotdeauna sa ofer ce am mai bun si sunt bucuros pentru faptul ca URSUS, un brand premium romanesc si lider, este alaturi de mine", a spus Robert Muresan.


La doar 20 de ani, Robert Muresan se poate mandri cu un titlu de Campion Balcanic si cu alte distinctii la clasa 125 cmc. La fel cum URSUS a facut intotdeauna primul pas, Robert este primul pilot roman care a obtinut un punct in Campionatul European de Motociclism Viteza. Mai mult, el a fost si primul roman care a fost invitat sa testeze pentru o echipa de uzina.


In drumul catre Campionatul Mondial de Superbike, Robert a facut pasul cel mare in 2009, cand a concurat pentru prima data pe o motocicleta de 600 cmc la Alpe Adria. Anul acesta, Robert intra in cursa pentru primele puncte romanesti in Campionatul Mondial de Superbike - clasa Supersport, cu o Honda CBR 600RR.


"Robert Muresan este o adevarata poveste URSUS, un tanar roman talentat cu o ambitie extraordinara de a-si urma visul catre succes. in spatele reusitelor sale se ascund multa pasiune si munca, fiind o sursa de inspiratie pentru romani si reflecta cel mai bine povestea URSUS Fara Alcool care, lansat acum doi ani s-a dovedit a fi brandul de bere fara alcool cu cea mai mare crestere, fiind iubit de consumatori. La fiecare demaraj si in fiecare curba stransa, PTR Romania si URSUS Fara Alcool vor simti impreuna adrenalina de a fi reprezentati cu mandrie de Robert intr-o competitie in care doar cei mai buni participa", a spus Grant McKenzie, Vice Presedinte de Marketing URSUS Breweries.


Despre Campionatul Mondial de Superbike, clasa Supersport

Clasa Supersport este o competitie introdusa in calendarul competitional in 1990 ca o extensie a Campionatului Mondial de Superbike, in care se folosesc motociclete de serie. in 1997, clasa Supersport a capatat si denumirea de "World Series". Titlul complet al competitiei (Supersport World Championship) a fost stabilit in 1999.


In aceasta competitie pot participa motociclete echipate cu motoare de patru cilindri de pana la 600 cmc sau doi cilindri in limita a 750 cmc.
Cursele se desfasoara in fiecare etapa a Campionatului Mondial de Superbike, iar calificarile se fac in doua runde a cate 45 de minute.

Etapele din Supersport World Championship

1.  Phillip Island, Australia (27 februarie)
2.  Donington, Marea Britanie (27 martie)
3.  Assen, Olanda (17 aprilie)
4.  Monza, Italia (8 mai)
5.  Miller Motorsport Park, SUA (30 mai)
6.  Misano Adriatico, San Marino (12 iunie)
7.  Motorland Aragon, Spania (19 iunie)
8.  Brno, Cehia (10 iulie)
9.  Silverstone, Marea Britanie (31 iulie)
10. Nurburgring, Germania (4 septembrie)
11. Imola, Italia (25 septembrie)
12. Magny- Cours, Franta (2 octombrie)
13. Portimao, Portugalia (16 octombrie)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4570 :: 22.13MB