No SSO cookie

Prototipul Pagani C9 a fost distrus in Germania

voteaza
(0/ 0)
Prototipul Pagani C9 a fost distrus in Germania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul prototip Pagani 9C a fost distrus intr-un accident pe Autobahn, in apropeiere de Stuttgart.

 
 
Noul Pagani C9 va fi propulsat de un motor V12, de 6.0 litri de la AMG, capabil sa produca 700 CP si cuplu de 1000 Nm. Cu toate ca modelul Zonda R are 750 CP, noul model va fi la fel de competitv datorita tehnologiei noi si materialelor usoare folosite.

Noul model Pagani C9 va folosi un sasiu din titaniu-carbon, pneuri Pirelli special concepute pentru acest model si electronice Bosch. Horatio Pagani a spus ca totul este schimbat, inclusiv distributia greutatii, dinamica si materialele folosite. Noul model va avea un pret aproximativ de 900.000 de euro.

  Acest prototip pare sa fie acelasi cu cel vazut in teste in Africa.Se pare ca accidentul se datoreaza soferului, care s-a izbit de parapetii de pe Autobahn-ul german, in apropiere de Stuttgart. Soferul a fost transportat la spital pentru investigatii, dar fara a fi suferit rani care sa-i poata pune viata in pericol.

Deocamdata nu se stie daca acest accident va intarzia productia noului Pagani. Acesta urma sa fie prezentat la Salonul Auto de la Paris din aceasta toamna, iar din primavara anului 2011 sa fie disponibil pentru achizitie.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3938 :: 22.2MB