No SSO cookie

Protestele de la Dacia au cauzat pierderi de milioane de euro

voteaza
(5/ 1)
Protestele de la Dacia au cauzat pierderi de milioane de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Protestele ce au avut loc saptamana asta au cauzat pierderi importante pentru cei de la Dacia.

 
 

Greva de la Dacia de saptamana asta a adus prejudicii financiare serioase. Angajatii care au stat pe tusa au costat producatorul auto niste milioane de euro.

Uzina Dacia de la Mioveni nu a produs nici un automobil pe durata prostestelor si pierderile inregistrate au fost destul de mari. Ca sa va faceti o idee va spunem ca in mod normal, intr-o zi obisnuita cu trei schimburi, la uzina de la Mioveni se produc 1400 de automobile. Practic, asta inseamna o masina produsa in fiecare minut.

In conditiile in care producita a fost oprita, s-au pierdut in jur de 1900 de autoturisme. Costul total al acestei pierderi ridicandu-se la 22,4 milioane de euro. O suma extrem de important intr-o astfel de perioada nefasta.

Desi productia a fost oprita, departamentul de logistica a continuat sa efectueze livrari de masini din stocul existent, insa si aceasta operatiune ar fi fost oprita.

De mentionat e ca in anii anteriori productia Dacia a mai fost oprita din cauza fondului cererii scazute la nivel european. Din fericire insa, in momentul de fata cei de la Dacia produc la capacitate maxima. Asta datorita noilor modele intrate in productie si mentionam Logan, Sandero, precum si Renault Symbol.

Ramane sa vedem daca angajatii se vor mai angrena in astfel de practici. Totul e posibil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2221 :: 22.11MB