No SSO cookie

Protestele de la Dacia au cauzat pierderi de milioane de euro

voteaza
(5/ 1)
Protestele de la Dacia au cauzat pierderi de milioane de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Protestele ce au avut loc saptamana asta au cauzat pierderi importante pentru cei de la Dacia.

 
 

Greva de la Dacia de saptamana asta a adus prejudicii financiare serioase. Angajatii care au stat pe tusa au costat producatorul auto niste milioane de euro.

Uzina Dacia de la Mioveni nu a produs nici un automobil pe durata prostestelor si pierderile inregistrate au fost destul de mari. Ca sa va faceti o idee va spunem ca in mod normal, intr-o zi obisnuita cu trei schimburi, la uzina de la Mioveni se produc 1400 de automobile. Practic, asta inseamna o masina produsa in fiecare minut.

In conditiile in care producita a fost oprita, s-au pierdut in jur de 1900 de autoturisme. Costul total al acestei pierderi ridicandu-se la 22,4 milioane de euro. O suma extrem de important intr-o astfel de perioada nefasta.

Desi productia a fost oprita, departamentul de logistica a continuat sa efectueze livrari de masini din stocul existent, insa si aceasta operatiune ar fi fost oprita.

De mentionat e ca in anii anteriori productia Dacia a mai fost oprita din cauza fondului cererii scazute la nivel european. Din fericire insa, in momentul de fata cei de la Dacia produc la capacitate maxima. Asta datorita noilor modele intrate in productie si mentionam Logan, Sandero, precum si Renault Symbol.

Ramane sa vedem daca angajatii se vor mai angrena in astfel de practici. Totul e posibil.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1872 :: 17.86MB