No SSO cookie

Programul Rabla 2010 inca in stand by

voteaza
(0/ 0)
Programul Rabla 2010  inca in stand by
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Programul Rabla 2010 trebuia sa inceapa oficial in 1 ianuarie. Din pacate programul a fost amanat pe data de 4 ianuarie, dar nu a inceput nici atunci. Deocamdata Programul Rabla 2010, pare sa fie in stand by.

 
 
Programul Rabla 2010 este in stand by, cu toate ca surse neoficiale au declarat ca s-ar putea sa inceapa in 5 februarie. Zvonul cel mai recent este faptul ca perioada de incepere a noului program Rabla, ar putea fi intre 5-15 februarie, dar nu este nimic oficial. O treime din banii destinati primei de casare, vor putea fi accesati de catre companii.

Singurele date concrete sunt urmatoarele:
  • prima de casare va fi tot 3.800 de Lei
  • un cumparator auto va putea detine pana la 3 vouchere de prima de casare
  • firmele vor putea casa intre 5-10 masini
  • tractoarele vor primi o prima de casare de pana la 17.000 LEI, fara sa depaseasca 50% din valoarea unui tractor nou
Primele de casare cumulate pot ajunge pana la 2.700 euro (3x900 de euro) pentru persoanele fizice. Guvernul a declarat ca pot acoperi aproximativ 40.000 de prime de casare pentru persoanele fizice si pana la 20.000 de masini pentru companii. O noutate este faptul ca voucherul de casare este transmisibil. Companiile care au datorii la stat nu se pot bucura de aceasta facilitate.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Nu inteleg de ce tineti de pret... luati-va voi masini daca mai aveti cateva mii de euro bune..... probabil nici cumparatorii de vouchere habar nu au ca atunci când isi inscriu masina cea noua or sa plateasca impozit 16% pe venit adica 1830 lei la 3 vouchere , 610 lei de fiecare voucher.... lacomia romanului .... Programul Rabla 2010 aduce f multi bani la buget mizand pe naivitatea romanilor ...care dau voucherele la cumpararea unei masini noi ...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2917 :: 17.86MB