No SSO cookie

Profitul Renault s-a diminuat cu 2,86% în primul trimestru al anului

voteaza
(0/ 0)
Profitul Renault s-a diminuat cu 2,86% în primul trimestru al anului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault a anunţat, vineri, că a înregistrat un profit brut de 9,015 miliarde de euro în primul trimestru al anului, mai puţin cu 2, 86% faţă de perioada similară a anului trecut, informează un comunicat al companiei remis site-ului www.masini.ro.

 
 
[poza1s] Nissan, compania parteneră a celor de la Renault, contribuie cu aproximativ 750 de milioane de euro, în balanţa financiară a companiei franceze, în această perioadă.
Divizia de automobile Renault, cea mai importantă, a generat un profit brut de 8,545 miliarde de euro, în scădere cu 3,22% faţă de primul trimestru al anului trecut.
[poza2s]Declinul a fost determinat de diminuarea volumului vânzărilor în Europa de Vest şi de influenţa negativă adusă de deprecierea lirei sterline, a realului brazilian şi a peso-ului argentinian, state unde compania desfăşoară o parte a activităţilor sale de producţie şi vânzare.
O altă cauză care a influenţat balanţa financiară a Renault este faptul că nu a beneficiat mai puternic prin diversificarea ofertei pe piaţă, compania având posibilitatea de a susţine pe piaţă mai multe mărci, precum Samsung, Nissan sau Dacia.
[poza3s]Renault aşteaptă o revenire în partea a doua a anului, concomitent cu lansarea noilor modele din familia Mégane. Este vorba despre Scénic II şi Mégane II în variantele Sport Tourer, Sport Saloon şi Coupé-Cabriolet, modele care ar trebui să reitereze succesul recent lansatelor Mégane II Hatchback şi Sport Hatch şi Espace IV.
Vânzările Renault au totalizat, în primul trimestru, 582.079 vehiclule, marca suferind o diminuare a pieţei de 7%, comparativ cu acelaşi interval de anul trecut.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2836 :: 22.15MB