Profitul constructorului auto Audi a scazut cu 39% in 2009, la 1,35 miliarde euro, in contextul in care criza economica a redus cererea de autoturisme de lux,consemneaza NEWSIN. In 2008, profitul Audi a fost de 2,2 miliarde euro.
Profitul operational a scazut cu 42%, la 1,6 miliarde euro. Directorul financiar Axel Strotbek a declarat ca Audi tinteste o crestere a profitului operational in 2010, in contextul in care compania va continua sa reduca nivelul costurilor de productie. Veniturile au scazut cu 13%, la aproape 30 miliarde euro, de la 34,2 miliarde euro in 2008. Productia totala de autoturisme a scazut cu 9,4%, la 932.260 autoturisme in 2009, de la peste un milion in anul precedent.
Audi are ca obiectiv depasirea grupului BMW, ca cel mai mare producator de autoturisme de lux, pana in 2015. Directorul evecutiv, Rupert Stadler, a anuntat ca Audi mai tinteste readucerea livrarilor la peste 1 milion pe an, in crestere cu 5,3% fata de 2009.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!