No SSO cookie

Primele informații despre noul BMW X1

voteaza
(0/ 0)
Primele informații despre noul BMW X1
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul BMW X1 vine să construiască pe succesul primei generaţii, un model de succes care a deschis o nouă categorie în segmentul premium şi s-a vândut până acum în peste 730.000 de unităţi. După cum se poate observa foarte clar în fotografiile de presă internaționale, Claudiu David, singurul instructor non-german care face parte din echipa internaţională BMW Driving Experince, a condus noul BMW X1 pentru a realiza fotografiile necesare lansării modelului german.

 
 

Interiorul noului BMW X1 oferă o creştere semnificativă a spaţiului pentru pasageri şi bagaje, o ambianţă premium şi o funcţionalitate ce se bazează pe tehnologii avansate. De pe lista de opţionale se remarcă farurile LED integrale, Dynamic Damper Control (controlul dinamic al amortizoarelor), BMW Head-Up Display şi sistemul Driving Assistant Plus.

Noul model a crescut în înălţime în comparaţie cu predecesorul său (+53 milimetri), ceea ce a contribuit la mărirea spaţiului interior. Iar poziţia scaunelor semnificativ mai înaltă (+36 milimetri în faţă, +64 milimetri în spate) optimizează vizibilitatea asupra drumului.

În spate, spaţiul pentru picioare a crescut cu 37 de milimetri în specificaţia standard şi cu până la 66 de milimetri cu scaun spate ajustabil (dotare opţională), în timp ce portbagajul cu o capacitate de 505 litri este mai mare cu 85 de litri faţă de cel al modelului anterior. Rabatarea spătarului banchetei permite extinderea capacităţii de încărcare la un maxim de 1.550 de litri.

A doua generaţie BMW X1 dispune de o selecţie complet nouă de motoare. Două propulsoare pe benzină şi trei versiuni diesel vor fi disponibile de la lansarea din octombrie 2015, toate având patru cilindri şi fiind preluate din noua familie de motoare a BMW Group. Gama de puteri variază între 150 CP şi 231 CP. Motoarele sunt combinate fie cu transmisia manuală cu şase trepte, fie cu cea Steptronic cu opt trepte, ambele reprezentând noi dezvoltări.

Dispuse în faţă şi montate transversal, motoarele cu patru cilindri din cea mai nouă generaţie BMW Group furnizează puterea necesară și o transferă la roți fie prin noua versiune a sistemului inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, fie printr-o configuraţie avansată de tracţiune faţă, în funcţie de varianta de model.

Noul model vine, în tradiția mărcii germane, cu centrul de greutate coborât al automobilului, distribuţia aproape perfectă (50:50) a maselor, ecartamentul lat, consolele scurte, masa optimizată şi rigiditatea impresionantă a caroseriei şi şasiului.

Conectarea sistemului xDrive cu DSC (Dynamic Stability Control) permite sistemului să acţioneze preventiv pentru a contracara orice tendinţă subviratoare sau supraviratoare din partea automobilului. Mai mult, combinaţia sistemului DSC cu xDrive include acum şi Hill Descent Control, care poate fi activat prin atingerea unui buton.

Noul BMW X1 sDrive18d este echipat standard cu o nouă transmisie manuală cu şase trepte, la care funcţia de control al vitezei de cuplare asigură o cursivitate optimizată. Un senzor de selectare a vitezelor adaptează turaţia motorului la cea a arborelui de intrare în transmisie, rezultatul fiind cele mai rapide schimbări de viteze posibile.

Disponibilă ca opţiune la cutia de viteze manuală este transmisia Steptronic cu opt trepte, de asemenea nou dezvoltată, care este dotare standard la toate celelalte modele. Schimbarea de generaţii BMW X1 aduce evoluţii semnificative şi în domeniul conectivităţii inteligente. O nouă completare a gamei de dotări BMW ConnectedDrive este BMW Head-Up Display care, asemenea celui de la modelele BMW X mai mari, proiectează informaţiile legate de condus direct pe parbriz. Acum, BMW X1 poate fi comandat cu Driving Assistant Plus din cadrul sistemului Active Cruise Control cu funcţie Stop & Go, Lane Departure Warning, Traffic Jam Assistant, Collision Warning şi sistem de avertizare la pietoni cu funcţia City Braking.

Sunt disponibile versiunile:

-          xDrive25i: 1.998 cmc, 231 CP, 350 Nm, 0-100 km/h în 6,5 secunde și consum mixt de 6,6 l/100 km

-          xDrive20i: 1.998 cmc, 192 CP, 280 Nm, 0-100 km/h în 7,4 secunde și consum mixt de 6,4 l/100 km

-          sDrive20i: 1.998 cmc, 192 CP, 280 Nm, 0-100 km/h în 7,7 secunde și consum mixt de 6,0 l/100 km

-          xDrive25d: 1.995 cmc, 231 CP, 450 Nm, 0-100 km/h în 6,6 secunde și consum mixt de 5,2 l/100 km

-          xDrive20d: 1.995 cmc, 190 CP, 400 Nm, 0-100 km/h în 7,6 secunde și consum mixt de 5,1 l/100 km

-          xDrive20i: 1.995 cmc, 150 CP, 330 Nm, 0-100 km/h în 9,2 secunde și consum mixt de 4,3 l/100 km

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6160 :: 17.86MB