No SSO cookie

Primele imagini cu Nissan GT-R facelift

voteaza
(0/ 0)
Primele imagini cu Nissan GT-R facelift
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nissan a supus modelul GT-R unei serii consecutive de facelift-uri. Masini.ro va prezinta ultima versiune.

 
 
De la lansarea oficiala, din 2007, Nissan a efectuat cate un facelift in fiecare an, asupra modelului sport, care ocupa locul numarul unu in segment, in cadrul productiei companiei. Celelalte doua revizuiri ale masinii au fost aplicate in decembrie 2008 si in octombrie 2009.


Chiar daca Nissan inca nu a dat publicitatii, in mod oficial, datele despre ultima versiune a supercarului GT-R, pe blogul oficial al modelului, niste fani entuziasti au postat cateva imagini "scurse" pe piata.


Ce aduce nou faceliftul? In exterior, GT-R primeste o bara de protectie noua, cu LED-uri, si un deflector spate, de asemenea nou. Aceste schimbari ar trebui sa scada coeficientul de aerodinamicitate al masinii, de la 0.272, la 0.268, si sa imbunatateasca forta de apasare pe spate cu 10%.


Nissan GT-R va veni si cu un nou set de jante din aluminiu, care ar trebui sa scada greutatea masinii cu 12 kg. De asemenea, exista doua noi nuante pentru exterior: negru si albastru.


La interior, Nissan GT-R are cateva schimbari minore, de asemenea se speculeaza si schimbari la sasiu si motorizare, insa nu exista date concrete despre ele, deci raman la stadiul de simple speculatii.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3055 :: 22.19MB