No SSO cookie

Primele imagini: noul exterior al Opel Corsa

voteaza
(0/ 0)
Primele imagini: noul exterior al Opel Corsa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intotdeauna se intampla ceva la Corsa: totul s-a schimbat sub exteriorul acestui model in 2010 - sasiul, sistemul de directie si gama de motorizari. Din ianuarie 2011, renumitul autovehicul de dimensiuni mici de la Opel primeste o noua garderoba.

 
 
Intotdeauna se intampla ceva la Corsa: totul s-a schimbat sub exteriorul acestui model in 2010 - sasiul, sistemul de directie si gama de motorizari. Din ianuarie 2011, renumitul autovehicul de dimensiuni mici de la Opel primeste o noua garderoba.
Un exterior transformat ii confera un aspect mai sportiv, mai expresiv, facandu-l usor de identificat ca membru al celei mai recente game de autovehicule Opel.



Un nou Corsa ecoFLEX, 1.3 CDTI ce dezvolta o putere de 70 kW si 95 CP este introdus in aceasta gama, avand tehnologia Start/Stop ca dotare standard. Versiunea cu trei usi necesita numai 3,5 litri de carburant diesel la 100 km si are, prin urmare, emisii de numai 94 g/km CO2.


Pentru a fi conectat cu lumea, Corsa este prevazut cu un nou sistem multimedia infotainment cu sapte difuzoare de 4x20 wati. Denumit "Touch & Connect", acest sistem flexibil este dotat cu un ecran tactil de 5 inch, Bluetooth, iPod si conexiuni USB. Dispune de conexiuni universale, este usor de folosit si are toate dotarile moderne incorporate, la un pret foarte avantajos.


Noi culori si decoruri moderne sunt disponibile pentru interior si exterior. Pe langa o nuanta moderna de gri carbune, interiorul poate fi amenajat cu decoruri mai expresive Tabasco Orange sau Steel Blue. Noua paleta de culori pentru exterior cuprinde o nuanta off-white  Guacamole delicata, un verde Grasshoper atractiv si un rosu Henna indraznet. De asemenea, gama de culori de succes caracterizata prin versiuni speciale, sport este imbogatita prin noul pachet optional "Linea", caracterizat prin doua linii late care se intind de-a lungul caroserie, cu roti de 17 inch si carcasele oglinzilor exterioare in culori asortate.


Un mare jucator pe piata europeana incepand din 1982, Corsa ofera una dintre cele mai mari game de produse din segmentul de autovehicule mici. Acest model are multe dotari - precum volanul incalzit sau suportul de biciclete integrat FlexFix - care nu sunt disponibile la autovehiculele concurente. Importantele modificari tehnologice aduse sasiului si sistemului de propulsie la inceputul anului 2010 il fac, de asemenea, unul dintre cele mai dorite autovehicule: intr-adevar, de la inceputul anului 2010 pana in prezent, cota pe care o detine Corsa in segmentul autovehiculelor mici a crescut in multe piete europene, de la Spania la Romania.


Noua infatisare ii confera autovehiculului Corsa un aspect expresiv, de calitate superioara

Noul facelift al autovehiculului Corsa are la baza designul deja existent, de succes. Acesta retine caracterul prietenos, abordabil, insa introduce un aspect indraznet, dinamic care se poate vedea in noul limbaj de design al Opel.

Executia sportiva este realizata prin modificarea proportiilor grilelor superioare si inferioare. Grila inferioara a devenit mai lata si mai inalta, creand imaginea unui autovehicul mai mare. De asemenea, la o examinare mai detaliata, se poate observa ca o atentie deosebita a fost acordata plasei grilajului, care inlocuieste barele grilajului orizontal actual. S-a obtinut astfel un autovehicul cu o postura mai dinamica in timpul rularii. Impozanta sigla Opel este integrata in bara cromata sculptata de dimensiuni mai mari cu un design nou, adaugand la aspectul expresiv al partii frontale

Farurile sculptate ale Opel au fost adaugate la noile faruri, impreuna cu luminile diurne caracteristice in forma de aripa, care au fost introduse pentru prima data la Insignia si care este folosita acum la toate noile produse Opel. Interiorul farurilor a fost, de asemenea, rafinat pentru a crea un aspect de bijuterie, care sporeste aspectul sportiv al autovehiculului. Noile faruri de ceata cu banda cromata integrata completeaza aspectul mai expresiv al noului concept Corsa. Noul aspect este sporit de designul celor sase jante noi din aliaj usor si de sigla Opel in forma de fulger, cu aspect reconceput, de pe hayon.

Gama Color Line Series le permite soferilor sa isi identifice propriul stil


Familia Corsa continua sa dezvolte modelele speciale, indraznete si sportive, denumite Color Line. Varianta Color Edition de succes, cu acoperis vopsit negru si jante de 17 inch negre ultra lucioase, culori exterioare stralucitoare si nenumarate alte dotari suplimentare, reprezinta 20 la suta din  toate vanzarile Corsa din Germania. Ca urmare a acestui raspuns extraordinar, Opel introduce varianta Color Edition peste tot in Europa.


Un nou pachet "Linea" a fost creat pentru a atrage clienti mai tineri care doresc sa isi personalizeze autovehiculul Corsa. Acesta este caracterizat prin doua dungi mari albe sau negre de-a lungul caroseriei. Culoarea jantelor de 17 inch si a capacelor oglinzilor laterale se asorteaza cu dungile.


Versiunea OPC de 141 kW/192 CP este cel mai performant model din familia Corsa si a fost, de asemenea, reconceput pentru a se potrivi cu noua gama Corsa, in special datorita noilor faruri si noii grile.


Corsa este oferit cu doua stiluri de caroserie distincte: modelul cu trei usi de tip coupé si cel cu cinci usi de familie. Ofera, in continuare, unul dintre cele mai spatioase si atragatoare interioare din clasa sa. Autovehiculul mic este o alegere foarte populara peste tot in Europa, reprezentand 27 la suta din toate vanzarile Opel/Vauxhall si plasandu-se printre liderii segmentului sau. in medie, peste 400.000 de unitati au fost vandute anual in ultimii trei ani.


Culorile interioare moderne si sportive, texturi senzuale si tehnologie de ultima generatie

Toate nivelele de echipari interioare au fost actualizate prin adaugarea de noi materiale si/sau elemente decorative. De asemenea, este dotat cu un nou material texturat de acoperire a plansei de bord sportive, culori expresive si o atentie sporita pentru detalii si calitatea executiei. Pe langa interiorul clasic gri carbune, nivelul de echipare Enjoy adauga un aspect proaspat si tanar cu Steel Blue sau este disponibil in Tabasco Orange cu tratament TopTec,care protejeaza materialul. Interioarele colorate si vesele sunt  completate prin culori contrastante ale insertiilor, precum cea alb perlat de pe consola. Culorile si modelele plansei de bord create cu un efect in doua nuante adauga armonie aspectului general al interiorului.


Consola centrala a modelului Cosmo are o noua rama gri stralucitoare, cu un element in forma de aripa contrastant inserat in plansa de bord, plus o tapiterie de scaune frumoasa, in relief, pentru a-i conferi un aspect foarte elegant si de calitate inalta. Noul sistem de navigatie Touch & Connect este usor si intuitiv. Ecranul sau tactil de cinci inch prevazut cu harti 2-D si 3-D (vedere panoramica) si card de navigatie SD. O alta caracteristica este optiunea de a alege ruta cea mai ecologica, permitandu-va sa economisiti combustibil si sa protejati mediul. Punctele de interes pot fi descarcate de utilizator.


Acest sistem este prevazut, de asemenea, cu o functie inteligenta de naveta care utilizeaza informatiile TMC pentru a propune rute alternative in caz de probleme cu traficul, chiar si cand navigatia nu este activa. Aceasta functie este de interes special pentru cei care fac naveta si cunosc rutele, dar doresc sa fie informati automat cu privire la ambuteiajele de pe traseu.


Conectivitatea Bluetooth permite telefonarea hands-free in conditii de siguranta - afisand chiar agende de adrese pe ecran - si este compatibila cu iPhone. Aceasta permite audio streaming si afiseaza titlurile pieselor muzicale pe ecran: iPOD-urile au control complet si capacitate de cautare fara a fi nevoie de cabluri speciale. Stick-urile USB pot fi, de asemenea, utilizate pe noul sistem.


Economisiti bani si protejati mediul: Corsa 1.3 CDTI cu emisii de 94 g/km

Motoarele noului Opel Corsa au o putere ce variaza intre 65 CP si 192 CP. Aceasta gama de sisteme de propulsie a fost revitalizata in 2010 cu multe motoare noi, care reduc consumul de carburant si emisiile de CO2 cu 13 procente, sporind in acelasi timp puterea motorului in majoritatea cazurilor.


De acum inainte, tehnologia ecologica Start/Stop devine o caracteristica standard a Corsa ecoFLEX cu motor 1.3 CDTI 70 kW/95 CP. Datorita acestei noi caracteristici, consumul de combustibil in ciclul mixt este redus de la 3,7 la 3,5 litri/100 km si emisiile de la 98 la numai 94 g/km CO2 in cazul versiunilor cu trei usi. Variante cu cinci usi ajunge le 3,6 l/100 km si emite numai 95 g/km CO2. Tehnologia Start/Stop ofera cele mai mari beneficii in mediul urban, cu un consum de combustibil de 4,2 litri la 100 kilometri, fata de 4,6 l/100 km la modelul anterior.


Principiul tehnologiei Start/Stop este simplu: un motor care nu functioneaza nu poate consuma combustibil. in loc sa functioneze in regim de ralanti la semafor, motorul se opreste cand soferul cupleaza pozitia neutra a transmisie si elibereaza pedala de ambreiaj. Cand semaforul se face verde, soferul pur si simplu apasa pedala de ambreiaj pentru a reporni motorul, cupleaza in prima treapta de viteza si porneste. Prin eliminarea rularii in regim de ralanti, motorul consuma mai putin combustibil, emite mai putine gaze de sera si, de asemenea, produce mai putin zgomot.

Deosebit de important, confortul climatic, manevrabilitatea si capacitatea de franare sunt mentinute pentru a asigura siguranta si confortul pasagerilor, chiar si cand motorul este temporar oprit.


Motorul 1.3 CDTI al noului Corsa ecoFLEX 70 kW/95 cp utilizeaza un tubocompresor cu geometrie variabila si produce un cuplu de 190 Nm in gama de turatii cuprinsa intre 1.750 si 3.250 rpm. Un filtru de particule este prevazut ca dotare standard. Modelul 1.3 CDTI este prevazut cu un sistem de comanda a combustie in bucla inchisa; aceasta tehnologie sofisticata este rareori utilizata pentru asemenea motoare diesel de mici dimensiuni. Sistemul in bucla inchisa utilizeaza senzori de presiune in fiecare bujie pentru a masura continuu calitatea combustiei in interiorul cilindrului. Sistemul de management a motorului efectueaza apoi reglaje minore pentru a optimiza performanta si consumul de combustibil pe parcursul intregii durate de viata a motorului.


Noul aspect si plusul de putere sporesc placerea de a conduce

Gama Corsa a fost revigorata la inceputul acestui an pentru a oferi mai multa putere, mai multa placere a condusului si un confort sporit cu un consum redus de combustibil, Inginerii Opel au reconfigurat complet autovehiculul, introducand o serie de sisteme de propulsie imbunatatite care au redus consumul de energie cu pana la 13 procente, sporind in acelasi timp performanta. imbunatatirile semnificative aduse sasiului au avut ca scop un confort sporit in timpul calatoriei, fara a face compromisuri in domeniul agilitatii, in timp ce calibrarile noi au imbunatatit senzatia si raspunsul oferite de sistemul de directie.


Fidel filozofiei Opel, Corsa se caracterizeaza, de asemenea, prin tehnologii inovatoare la un pret avantajos, inclusiv sistemul de iluminare Adaptive Forward Lighting (AFL) cu faruri cu halogen, volanul incalzit, sistemul Hill Start Assist (de asistenta la pornirea din panta), trapa panoramica sau suportul de biciclete FlexFix integrat care este unic pentru Opel.


In plus fata de stilul sau atletic, dinamic si placerea sporita in timpul calatoriei, Corsa ofera clientilor sai si un nivel ridicat de calitate. Raportul de calitate DEKRA 2010 pentru Germania a desemnat Corsa ca fiind castigatorul general, cu cea mai mica rata de aparitie a defectiunilor dintre toate autovehiculele testate. DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Uberwachungs-Verein) este un furnizor de servicii complete pentru mobilitatea sigura si eficienta si este cea mai buna organizatie tehnica experta.
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3408 :: 22.2MB