No SSO cookie

Prima sesiune de antrenamente: Williams pe primele doua locuri!

voteaza
(0/ 0)
Prima sesiune de antrenamente: Williams pe primele doua locuri!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotii celor de la Williams au reusit sa ocupe primele doua locuri in prima sesiune de antrenamente de vineri!

 
 
Rosberg a condus un duo pe primele doua locuri ale celor de la Williams in prima sesiune de antrenamente de vineri! Pentru mare parte din prima sesiune de antrenamente ale anului 2009, Kimi Raikkonen si Ferrari s-a balansat de pe primul loc, fiind in in final invinsi de o performanta ce a adus aminte de anii 90, Williams reusind sa ocupe primele doua locuri prin Nico Rosberg si Kazuki Nakajima. La ora 12:30 ora locala doua masini Force India au fost primele care au iesit de la standurile lro si astfel editia de anul acesta a FIA Formula One World Championship a pornit oficial. Sebastien Buemi, pilotul celor de la Toro Rosso, a fost primul care sa stabileasca un timp record, mai precis un timp de 1 minut si 36,659 secunde dar in curand Raikkonen a stabilit ritmul pentru Ferrari cu un timp de 1:28,718 in vreme ce debutantul elvetian a reusit apoi un timp mai bun decat cel initial, adica 1:32,788 dar insuficient pentru a il depasi pe finlandezul de la Ferrari. Nu a durat mult pana ce Red Bull sa aiba parte de probleme, masina lui Sebastian Vettel oprindu-se in tura cu numarul 7 dupa doar 13 minute. In acelasi timp, o batalie interesanta a inceput, cei de la Brawn, McLaren, Williams si Toyota au inceput sa se apropie de finlandezul Raikkonen de la Ferrari. Heikki Kovalainen a reusit intr-un final sa scoata un timp mai bun decat cel al lui Raikkonen, reusind o performanta de 1:27,982 iar aceasta performanta a fost depasita imediat la randul ei de Rubens Barrichello care a scos un timp pe o tura de 1:27,743. Raikkonen a ripostat apoi reusind un timp ce parea de nedepasit de 1:26,750 care a ramas ca referinta pana in ultimele momente ale sesiunii de o ora si jumatate de antrenamente. In partea de final Rosberg a reusit un timp excelent de 1:26,687 in vreme ce Nakajima s-a situat pe locul 2 cu un timp de 1:26,736 care a fost mai slab decat cel al colegului sau Rosberg cu doar 0,049 secunde. Astfel, Raikkonen a ocupat locul 3 la finalul primei sesiuni de antrenamente in spatele celor 2 masini Williams. Masinile Brawn au ocupat locurile 4 si 6 prin Rubens Barrichello care a reusit un timp de 1:27,226 respectiv Jenson Button cu un timp de 1:27,453. Intre cei doi piloti Brawn s-a situat pe locul 5 Heikki Kovalainen (McLaren) cu un timp de 1:27,467. Felipe Massa (Ferrari) a ocupat locul 7 cu un timp de 1:27,642 urmat de Timo Glock cu 1:27,710 pentru Toyota si Adrian Sutil cu un timp de 1:27,993 pentru Force India. Primele 10 locuri au fost completate de catre Fernando Alonso (Renault) care a reusit un timp de 1:28,123 si l-a depasit la limita pe Nick Heidfeld care a reusit un timp de 1:28,137. Locurile 12,13,14 si 15 au fost ocupate in ordine de Jarno Trulli (1:28,142), Robert Kubica (1:28,511), Giancarlo Fisichella (1:28,603) si Sebastian Buemi (1:28,785). Va intrebati unde e campionul mondial Lewis Hamilton? Ei bine el a terminat pe locul 16 cu un timp de doar 1:29,042 reusind sa ii depaseasca pe Mark Webber (1:29,081), Nelson Piquet (1:29,461) si Sebastien Bourdais (1:29,499). Ambii piloti Ferrari au avut momente minore in afara pistei, Raikkonen in turul 2 si Massa in turul 15, ei demonstrand ca noua generatie de masini nu e atat de usor de condus. Hamilton si Barrichello au intampinat si ei acest tip de dificultati.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2930 :: 22.2MB