No SSO cookie

Prima sesiune de antrenamente: Williams au ocupat primele 2 locuri

voteaza
(0/ 0)
Prima sesiune de antrenamente: Williams au ocupat primele 2 locuri
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Williams a dominat prima sesiune de antrenamente libere de vineri pe circuitul de la Sepang!

 
 
Pilotii celor de la Williams, Nico Rosberg si Kazuki Nakajima, au realizat cele mai rapide timpuri de pista in prima sesiune de antrenamente libere pe circuitul de la Sepang contand pentru cursa de Formula 1 din Malaezia. Castigatorul cursei din Australia, Jenson Button, a pierdut prima pozitie in practic ultimele ture de circuit in prima sesiune de antrenamente. Button nu si-a putut imbunatati timpul de 1:36,430 in ultimele minute de antrenament, Rosberg reusind un timp de 1:36,260 in vreme ce colegul sau, japonezul Nakajima, a reusit un timp de 1:36,305 aducand astfel Williams pe primele 2 pozitii la finalul primei sesiuni de antrenamente. Timpul lui Rosberg este totusi semnificativ mai slab fata de timpul cu care Felipe Massa (Ferrari) a obtinut anul trecut pole positionul, timpul brazilianului fiind de 1:35,748. Sesiunea de antrenamente a inceput in conditiile unei temperaturi de 33 de grade Celsius la nivelul pistei, aceasta urcand pana la 42 de grade pana la sfarsitul sesiunii de o ora si jumatate. In spatele pilotului celor de la Brawn GP, Jenson Button, s-a situat colegul Rubens Barrichello care a reusit un timp de 1:36,478 urmat de pilotii de la Ferrari, Felipe Massa si Kimi Raikkonen, cu timpi de 1:36,561 respectiv 1:36,646. Raikkonen a fost nevoit sa se retraga la boxele echipei sale spre sfarsitul sesiunii de antrenament deoarece a inceput sa iasa fum din masina sa Ferrari. In urma investigatiilor realizate de mecanicii de la Ferrari, se pare ca fumul a fost cauzat de o supra incalzire a bateriilor sistemului KERS. In spatele lui Raikkonen s-a situat Lewis Hamilton, aflat la bordul unui monopost McLaren MP4-24 usor imbunatatit fata de cel cu care a concurat acum o saptamana, britanicul realizand un timp de 1:36,699. Dupa campionul mondial s-au situat pilotii Red Bull, Mark Webber fiind mai rapid decat colegul sau Sebastian Vettel la limita, australianul realizand un timp de 1:36,703 in vreme ce germanul a avut un timp de 1:36,747. Timo Glock l-a invins pe colegul sau de la Toyota, Jarno Trulli, cu un timp de 1:36,980 fata de 1:36,982 pentru a completa primele 11 locuri. Giancarlo Fisichella, pilotul celor de la Force India, a reusit un timp de 1:37,025 pentru a ocupa locul 12, reusind sa ii depaseasca pe Robert Kubica (BMW Sauber) care a avut un timp de 1:37,039 si pe Nelson Piquet (Renault) care a reusit un timp de 1:37,199. Piquet nu a reusit nici el sa termine sesiunea de antrenamente pe pista, asemenea lui Raikkonen, el iesind de pe pista in urma unei defectiuni la partea frontal-dreapta a masinii lui Renault. Sutil a ocupat locul 15 cu un timp de 1:37,241 in monopostul sau Force India reusind sa il depaseasca pe Fernando Alonso (Renault) care a reusit un timp de doar 1:37,395. Sebastien Buemi a ocupat locul 17 pentru Toro Rosso cu un timp de 1:37,634 fiind urmat pe 18 de catre Nick Heidfeld (BMW Sauber) care a avut un timp de 1:37,640. Cel de al doilea pilot al celor de la Toro Rosso, Sebastien Bourdais, a realizat un timp de 1:38,022 fiind urmat de Heikki Kovalainen cu un timp de 1:38,483. Initial, finlandezul Kovalainen al celor de la McLaren a reusit printre cei mai buni timpi dar o problema tehnica i-au scurtat timpul petrecut pe circuit si a ramas doar cu acest timp. Piquet, Raikkonen, Kovalainen si Kubica pot fi considerati cei mai ghinionisti ai primei sesiuni de antrenamente, avand nenumarate probleme de natura tehnica.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1912 :: 22.12MB