No SSO cookie

Prima masina de productie F&M Auto: Evantra

voteaza
(0/ 0)
Prima masina de productie F&M Auto: Evantra
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Faralli & Mazzanti lanseaza ultra-exclusivul supercar Evantra

 
 

Luca Mazzanti, un italian de 38 de ani, nascut in Toscana, a visat, ca orice baiat, sa-si construiasca propria lui supermasina cand se va face mare.

Diferenta dintre el si alti baieti este ca si-a dorit atat de mult acest lucru incat a muncit pana cand visul lui a devenit realitate.
De la inceputul anilor 1990, el a lucrat cu Mario Faralli, care avea o experienta de peste 20 de ani in restaurarea masinilor rare, cum ar fi Cisitalia 202, Ferrari 500 Mondial si  Maserati 450 Costin/Zagato pe care Stirling Moss l-a condus in 1957 in  cursa de anduranta de la Le Mans.

In 2001, proiectarea si crearea unei "Barchetta" pentru un client a dus la crearea firmei F&M (Faralli si Mazzanti) Auto, care se angajeaza in proiecte speciale, cum ar fi Antas si Vulca.

Dupa trei ani de colaborare cu designerul Zsolt Tarnok, Mazzanti este gata sa lanseze prima masina de productie F&M Auto: Evantra.

De fapt, este prima masina de productie a companiei care va fi construita in doar cinci exemplare, proprietarii putandu-si personaliza propria masina.

Ei pot alege intre o caroserie de compozit sau aluminiu, un motor de 3.5 litri aspirat natural sau  twin-turbo, cu 403 CP sau 603 CP. In varianta cu caroserie de aluminiu, proprietarii pot face chiar modificari de design si sa-si creeze singuri modelul.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6956 :: 17.88MB