Luca Mazzanti, un italian de 38 de ani, nascut in Toscana, a visat, ca orice baiat, sa-si construiasca propria lui supermasina cand se va face mare.
Diferenta dintre el si alti baieti este ca si-a dorit atat de mult acest lucru incat a muncit pana cand visul lui a devenit realitate.
De la inceputul anilor 1990, el a lucrat cu Mario Faralli, care avea o experienta de peste 20 de ani in restaurarea masinilor rare, cum ar fi Cisitalia 202, Ferrari 500 Mondial si Maserati 450 Costin/Zagato pe care Stirling Moss l-a condus in 1957 in cursa de anduranta de la Le Mans.
In 2001, proiectarea si crearea unei "Barchetta" pentru un client a dus la crearea firmei F&M (Faralli si Mazzanti) Auto, care se angajeaza in proiecte speciale, cum ar fi Antas si Vulca.
Dupa trei ani de colaborare cu designerul Zsolt Tarnok, Mazzanti este gata sa lanseze prima masina de productie F&M Auto: Evantra.
De fapt, este prima masina de productie a companiei care va fi construita in doar cinci exemplare, proprietarii putandu-si personaliza propria masina.
Ei pot alege intre o caroserie de compozit sau aluminiu, un motor de 3.5 litri aspirat natural sau twin-turbo, cu 403 CP sau 603 CP. In varianta cu caroserie de aluminiu, proprietarii pot face chiar modificari de design si sa-si creeze singuri modelul.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!