No SSO cookie

Priceperea Dunlop in cursa de 24 de ore de la Nurburgring

voteaza
(0/ 0)
Priceperea Dunlop in cursa de 24 de ore de la Nurburgring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dunlop a demonstrat încă o dată performanța anvelopelor sale în cea de-a 40-a ediție a cursei de 24 de ore de la Nürburgring, prin locurile obținute, prin marcarea celui mai rapid tur de pistă și prin ritmul de excepție impus de cele mai recente anvelope, în week-end-ul 19-20 mai.

 
 

O mașină echipată cu Dunlop a ocupat primul loc pe linia de start și alte trei mașini echipate cu Dunlop au condus cursa, una dintre acestea stabilind cel mai bun timp pe tur.

Anvelopele Dunlop, primele pe linia de start

Anvelopele Dunlop, mașina cu numărul 19 BMW Z4 GT3 al echipei BMW Team Schubert și talentul de specialist al lui Uwe Alzen au însemnat împreună clasarea pe prima poziție la linia de start. Timpul realizat de Alzen pe un tur de pistă de 8m și 18.382s a fost cu 1.3 secunde mai rapid decât cel al celui mai apropiat rival al său.

Alzen a spus: “Nu știu ce aș fi preferat să fiu astăzi: un pilot de curse sau un spectator. Noul Top 40 Qualifying a fost incredibil de distractiv. Mașina a fost super, anvelopele Dunlop au fost super – și am pus la bătaie toată priceperea mea.”

Dunlop conduce și de la boxe

Jörg Müller a luat startul în mașina BMW cu numărul 19 și a înregistrat la finele primului tur de pistă un fenomenal avans de 9.1 secunde în fața celei mai apropiate mașini, punând în evidență performanța de necontestat a combinației dintre Z4 și Dunlop.

Într-adevăr, mașina cu numărul 19 a ținut un ritm neobosit în noaptea ce a făcut trecerea dintre ziua de sâmbătă și duminică, până ce o avarie în partea din dreapta spate l-a forțat să facă o oprire pentru a înlocui ambele planetare. Întoarsă în cursă, mașina cu numărul 19 a recuperat teren și a ajuns în final pe locul 9 în clasamentul general al competiției. Marele potențial al acestei mașini de a câștiga cursa a fost pus în lumină prin stabilirea celui mai rapid tur de pistă, de numai 8 minute și 27.161 secunde, stabilit cu o viteză medie de 180,142 km/h.

Fără probleme pe carosabil umed

În primele orele ale dimineții, atenția Dunlop s-a concentrat asupra mașinii cu numărul 22 de concurs a echipei Rowe Racing AMG SLS care a oferit cea mai bună dovadă pentru performanța anvelopelor Dunlop pe carosabil umed. Un adevărat star al condițiilor de vreme umedă și ploioasă, Klaus Graf, a fost pe câteva tururi de pistă cu 20 de secunde mai rapid decât concurența, gestionând excelent toate petele de carosabil umed.

Graf a spus: "Am avut noile anvelope Dunlop de ploaie, care au funcționat excepțional de bine. Acestea ne-au dat un avans fantastic în fața competitorilor noștri, și am putut să stabilesc timpi superbi pe turul de pistă în ciuda carosabilului alunecos. Am luat în siguranță virajul Rauszuholen la viteză maximă. Dacă aceste condiții ar fi rămas așa până la sfârșitul cursei, am fi avut kilometri întregi înaintea concurenței."

Odată cu venirea dimineții, o problemă tehnică a însemnat pentru mașina cu numărul 22 o oprire la boxe și ulterior la abandon.

Un al doilea BMW echipat cu Dunlop conduce

O nouă provocare pentru Dunlop s-a ivit cu mașina cu numărul 20 de concurs al echipei BMW Team Schubert care a condus încă de la primele ore ale dimineții. Luptând pentru prima poziție şi preluând conducerea în cursă în după amiaza zilei de duminică, cel de-al doilea Z4 a fost la fel de puternic în ultimele tururi ale cursei ca și în primele
Din păcate, mașina cu numărul 20 a fost condusă la standuri pentru câteva rectificări la arbori. Revenind în cursă, mașina cu numărul 20, a recuperat teren terminând în cele din urmă locul 10 la general.

Ritmul Dunlop dovedit

Trecând prin emoțiile acestei curse, potențialul extraordinar de a ajunge pe podium al mașinilor echipate cu Dunlop a fost ușor de văzut; anvelopele de curse Dunlop au demonstrat un ritm excepțional și o excelentă durabilitate pe cei 25 de kilometri extrem de provocatori ai circuitului Nürburgring Nordschleife. Acest ritm a fost dovedit atât pe carosabil umed cât și uscat.

Cel mai mare și mai divers eveniment Dunlop din acest an

În total, Dunlop a adus peste 5700 de anvelope pe curcuitul Nürburgring, furnizând anvelope nu numai pentru cursa de 24 de ore, ci și pentru o serie de categorii de suport. Dintre aceste anvelope 3800 au fost slick și 1900 au fost anvelope de ploaie. Pentru a le transporta în munții Eifel au fost necesare 14 camioane, iar pentru a le monta și pentru a asigura service-ul aferent lor a fost nevoie de 50 de specialiști Dunlop în teren.

Un total de 167 de mașini a luat startul, cu peste 600 de piloți, încântând aproximativ 250.000 de spectatori.

Recordurile Dunlop pe acest circuit

Dunlop are o întreagă istorie de recorduri pe cuircuitul Nürburgring Nordschleife, o adevărată Mecca a motorsportului. În prezent, recordul pentru cel mai rapid tur de pistă înregistrat cu o mașină de stradă la Nordschleife este deținut de Radical SR8 LM, cu un tur de 6m 48s, pe anvelope Dunlop

Cel mai rapid tur de calificare la Nordschleife a fost înregistrat în 1983 de Stefan Bellof cu un Porsche 956 care a intrat în pole position în cursa de 1000k Sports Car cu un timp de doar 6m și 11.13s. Bellof a stabilit cel mai rapid tur de pistă în concurs de 6m și 25.91s. Anvelopele folosite au fost Dunlop.

Declarații Dunlop

James Bailey, Director, Marketing și Comunicare, Dunlop Motorsport Europa:

“În termeni de performanța avelopelor acesta a fost un eveniment extrem de elocvent pentru noi. Anvelopele noastre s-au dovedit a fi suficient de rapide pentru pole position și au oferit suficientă viteză și durabilitate pentru a conduce în cursă atât în condiții de carosabil umed cât și uscat, precum și în condiții de vreme variabilă. Ambele echipe partenere au condus în cursă; iar faptul că nu au condus și atunci când a fluturat steagul caroiat este în natura motorsportului. Am furnizat anvelope pentru mai bine de 70 de mașini în această superbă cursă, dând încredere piloților pe acest extrem de provocator circuit. Ritmul pe care l-am impus pe carosabil umed, atât în calificări cât și în cursă, pune în evidență interesul nostru de a obține un mare succes alături de echipele noastre partenere.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2532 :: 22.19MB