No SSO cookie

Presedintele Autoitalia estimeaza ca piata auto va reveni pe crestere in semestrul doi din 2010

voteaza
(0/ 0)
Presedintele Autoitalia estimeaza ca piata auto va reveni pe crestere in semestrul doi din 2010
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Presedintele Autoitalia, Herbert Stein, a declarat, pentru Newsin, ca piata auto din Romania va reveni pe un trend crescator in cea de-a doua parte a anului viitor, dupa ce punctul maxim al crizei economice va fi atins la sfarsitul acestui an.

 
 
"Nu vreau sa fiu un tip negativ, insa eu nu vad in viitorul apropiat o relansare a pietei auto. Pana la sfarsitul anului cred ca vom ajunge la punctul maxim al crizei si apoi o sa ne revenim. Crestere cred ca vom avea in cea de-a doua parte a anului viitor, insa nimeni nu poate da o predictie clara asupra pietei auto. Noi speram ca in semestrul doi din 2010 sa avem crestere", a declarat, pentru NewsIn, presedintele Autoitalia, Herbert Stein.

Conform acestuia, in 2009 si, probabil, in primele luni din 2010, toti importatorii isi vor lichida stocurile facute dupa vanzarile-record realizate in 2008 si apoi se va trece la importuri de masini noi.

"In prezent vindem ce aveam pe stoc. Nu numai noi, ci si ceilalti importatori si dealeri. Am ajuns sa vindem masini cu pana la 3.000 de euro discount, astfel ca pretul total al masinii acopera cu putin costul de productie. Nu mai punem la socoteala transportul. Iar aceasta politica a facut ca actualul client sa fie invatat cu mari discounturi, cu preturi mici la masini. Va trebui ca pe viitor sa educam cumparatorii de masini cu preturile noilor produse si incet-incet acestia sa inteleaga ca de fapt acesta este costul real", a mai spus Stein.

Totodata, presedintele Autoitalia a precizat ca masinile si modelele low-cost vor fi cele care vor infrunta cel mai usor criza si vor duce la redresarea companiilor.

"Produsele low-cost vor trece cel mai usor de criza, indiferent de numele companiei care le fabrica. Mai repede se va vinde un Panda sau un Punto de la Fiat decat orice produs Alfa Romeo sau Lancia. Revenirea constructorilor auto este data de economia mondiala. Cu cat aceasta isi va reveni mai repede, cu atat se va reface si industria auto. Solutia este data de economia globala", a completat Stein.

Potrivit lui Herbert Stein, Autoitalia, importatorul masinilor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Ssang Yong, Infiniti, Maserati, motocicletelor Honda si produselor Segway in Romania, are vanzari, dupa noua luni, de 5.000 de unitati, iar pana la finele anului spera sa comercializeze circa 7.000.

"La prima vedere este o scadere dramatica, an la an, de la 16.500 unitati in 2008, la, speram noi, 7.000 in acest an. Aceasta este piata, insa noi nu ne pierdem increderea. Facem afaceri de 18 ani in Romania si credem in afacerile de dupa criza. De aceea si facem investitii. Romanii vor invata ca este mai avantajos sa-si cumpere o masina noua decat una mana a doua din Germania. Chiar daca aceasta este mai ieftina, in timp se va dovedi mai scumpa, pentru ca intr-o masina mana a doua trebuie sa bagi tot timpul bani", a conchis presedintele Autoitalia, Herbert Stein.

Autoitalia a deschis, miercuri, in urma unei investitii de cinci milioane de euro, primul centru integrat din Bucuresti, in Colentina, centru ce va fi operat de cel mai mare dealer din cadrul grupului, Autoitalia Showroom.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4684 :: 22.2MB