No SSO cookie

PREMIERA NOULUI KANGOO IN ROMANIA

voteaza
(0/ 0)
PREMIERA NOULUI KANGOO IN ROMANIA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

- Realizat pe platforma de segment C, comuna cu Scenic, noul model revolutioneaza standardele categoriei din punctul de vedere al confortului si al sigurantei, cu atribute demne de un monovolum (MPV) - Versatilitatea si capacitatea de incarcare au progresat pentru a se adapta la exigentele tuturor intreprinzatorilor - Renault a investit masiv in sistemul de productie si a folosit la Kangoo toate inovatiile in calitate dezvoltate pentru Laguna III - Gama cuprinde doua versiuni de caroserie, Kangoo de persoane si Kangoo Express, trei nivele de putere ale motorului 1,5 dCi si patru variante de echipare

 
 
Imaginea consacrata si experienta acumulata in anii de productie a primei generatii au constituit punctul de pornire pentru Renault in proiectul noului Kangoo. Modelul lansat astazi in Romania s-a realizat cu obiective precise: adaptabilitate totala la exigentele tuturor intreprinzatorilor si ridicarea stachetei acestui segment de autovehicule.
Noul Kangoo a fost proiectat pe platforma de segment C, care serveste si monovolumului Scenic. Aceasta este un atribut esential al noii game, stand la baza numeroaselor avantaje inedite pentru categoria sa. Confortul acustic este rezultatul folosirii acelorasi tehnologii ca pentru restul gamei Renault, iar confortul termic s-a ridicat de asemenea la nivelul automobilelor MPV - monovolumele destinate familiei. Dealtfel, chiar si plansa de bord a preluat stilul MPV in timp ce spatiile de depozitare din habitaclu insumeaza 77 de litri.
Pozitia la volan caracteristica monovolumelor si maneta schimbatorului de viteze pozitionata pe plansa de bord reprezinta doar detalii despre ergonomia si confortul noului Kangoo: acum in gama modelului sunt disponibile, standard sau optional, echipamente ca farurile cu aprindere automata, asistenta la parcare, senzorii de ploaie, care contribuie la obtinerea unui confort dinamic unic in segment.
Cresterea cu 18 centimetri a lungimii caroseriei se reflecta integral in suplimentul de spatiu creat in interior. Portbagajul de 660 litri, in configuratia cu cinci locuri a variantei pentru persoane, poate fi extins pana la 2,8 metri cubi iar pasagerii au mai mult spatiu la dispozitie. Versiunea de marfa, Express, a beneficiat de o crestere a capacitatii de incarcare de la cei 3 metri cubi ai primei generatii la 3,50 metri cubi. Spatiul interior largit permite acum si incarcarea unui europalet.
Siguranta constituie inca un capitol la care Kangoo paraseste conditia segmentului indreptandu-se in directia automobilelor, in linie cu standardele Renault. ESP, ABS, EBA, Isofix, pana la sase airbaguri, pretensionarea sunt termeni care alaturati astfel constituie o premiera a categoriei. Toate versiunile beneficiaza de discuri de frana la toate rotile si jante de 15 inch, franele fiind proiectate astfel incat sa asigure oprirea in 39 de metri chiar si dupa zece franari consecutive de la 100 km/h la 0 km/h!
Noul Kangoo dispune de inovatiile in calitate dezvoltate pentru ultima generatie Laguna. Peste 3,5 milioane de kilometri s-au parcurs in teste, de doua ori mai mult decat pentru precedentul Kangoo. Renault a investit 232 milioane de euro in fabrica MCA Maubeuge cu scopul de a obtine maximum de calitate a produsului si de performanta industriala.
Kangoo si Kangoo Express formeaza noua gama lansata in Romania, al carei pret de pornire este de 9500 euro fara TVA si 11305 euro cu TVA. Ambele versiuni dispun de cate doua variante de echipare: Authentique si Expression pentru Kangoo; Generic si Confort pentru Kangoo Express.
In prezent, gama este articulata pe motorizarile 1,5 dCi, disponibile cu 70, 85 si 105 cai-putere, oferta fiind construita pe valori solide: fiabilitate, economie si respect pentru mediul inconjurator.
Cu 2,3 milioane de exemplare vandute in intreaga lume incepand din 1997, prima generatie Renault Kangoo a cunoscut succesul comercial si s-a remarcat in segmentul sau in special datorita versatilitatii deosebite. Daca versiunea pentru pasageri s-a distins prin confort si spatiu, varianta Express s-a bucurat de aprecierea intreprinzatorilor datorita robustetei si capacitatilor utilitare excelente. Aceste calitati au mentinut-o in pozitia de lider al furgonetelor in Europa de-a lungul a zece ani, vanzarile atingand 1,4 milioane de unitati. S-a fabricat pe patru continente, in uzinele din Franta, Maroc, Argentina si Malaysia.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2015 :: 17.79MB