Sistemele Airbag au fost special facute pentru a-ti salva viata.
Dar cand faci drifturi cu masina nu este prea placut sa te trezesti cu airbagurile umflandu-se.
Alan Adler, un oficial al GM a spus: este neobisnuit totusi sa se intample acest lucru. Cu toate acestea, este posibil ca un conducator auto sa creeze toate conditiile, de viteza, unghi de inclinare etc, in care senzorii airbag sa perceapa miscarile ca pe o rostogolire si trimit comanda de a declansa umflarea lor, pana nu e prea tarziu.
Paul Beiswenger, de la Lopez Tires si A&D Autosport, la volanul unui Chevrolet Camaro, a avut o asemenea surpriza la Milan Dragway, in Milano. Pasagerul din dreapta a suferit arsuri la bratul drept.
Concluzia: nu poti face drifuri cu un Camaro din a cincea generatie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!