No SSO cookie

Post de la Nissan GT-R pentru europeni pana in martie 2009!

voteaza
(0/ 0)
Post de la Nissan GT-R pentru europeni pana in martie 2009!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca cei de la Nissan vor reusi ce isi propun, europenii vor trebui sa se abtina de la a "gusta" noul GT-R pana in martie 2009.

 
 
Ofensiva reinoita a celor de la Nissan impotriva importurilor "neoficiale" a renumitului lor GT-R Firma japoneza este decisa sa impiedice "scurgerea" noului model GT-R pe piata europeana, mentinand suspansul europenilor pana la data oficiala a lansarii sale, prefigurata a fi in perioada martie 2009. Noul "luceafar" al firmei Nissan si-a vazut debutul in Decembrie 2007 in Japonia, starnind un val de euforie, unda de soc fiind resimtita si la nivel european, unde lansarea masinii este asteptata cu ardoare. Contrar asteptarii publice, Nissan se dedica intensiv opririi de importuri pana la lansarea oficiala, unde masina va purta o eticheta de aproximativ 55.000 de lire sterline (275.000 RON) spre deosebire de "modesta" suma pe care o gasim in taramul japonez, unde poti achizitiona o astfel de frumusete pentru "doar" 36.000 lire sterline (180.000 RON). Avocatii au avertizat distributoirii ca, modelele GT-R japoneze livrate si vandute pentru profit la nivelul pietei europene reprezinta o incalcare a drepturilor companiei si nu se vor sfii de a se angaja in actini juridice pentru rezolvarea situatiei. Vor avea oare cei de la Nissan sorti de izbanda in campania lor impotriva clientilor "voraci" europeni ?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2595 :: 22.19MB