No SSO cookie

Porsche Romania inregistreaza o crestere semnificativa pe piata auto romaneasca

voteaza
(0/ 0)
Porsche Romania inregistreaza o crestere semnificativa pe piata auto romaneasca
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In ciuda scaderii din piata auto in anul 2010, Porsche Romania isi pastreaza pozitia de leader in topul importatorilor auto.

 
 
Intr-o piata care inregistreaza o scadere cu 18% fata de 2009, si in ciuda dificultatilor pe care atat compania cat si parterneii sai dealeri le-au infruntat, Porsche Romania inregistreaza o performanta buna, care se traduce si prin cresterea cotei de piata cu 2% la peste 20% din piata totala in ceea ce priveste marcile importante. Compania a pregatit oferte potrivite atat din punct de vedere al modelelor cat si financiar si al pachetelor de service, care sunt in acord cu scaderea puterii de cumparare in perioada de criza, si s-a concentrat asupra cresterii calitatii serviciilor oferite , acest subiect fiind popular in 2011.

Anul 2010 a insemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un numar de 8.650 unitati livrate, consolidandu-si pozitia in topul primelor marci de import in Romania cu o cota de piata de aproape 9%. Acest reziltat este urmarea fireasca a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative si economice ce echipeaza fiecare model Volkswagen, reteaua de distribuitori, cresterea nivelului de calitate in service.

Anul 2010 a adus, in showroom-urile Volkswagen, noul Touareg si noul Passat, modele devenite iconice in Romania. Marca Volkswagen a continuat si in 2010 traditia organizarii Maratonului Bucuresti si a proiectului "O masina noua, un copac plantat", reusind plantarea a peste 22.000 de copacei in Padurea Volkwagen din Comuna Borcea, judetul Calarasi. De asemenea, sustinerea Fundatiei Hospice Casa Sperantei, si a altor cauze umanitare, impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile marci auto din Romania.

Audi a reusit in 2010 sa fie una dintre marcile preferate de cumparatorii de autoturisme premium, inregistrand o cota de aproape 32% din aceasta piata. Primele modele care s-au bucurat de cel mai mare succes, se remarca: Audi A4 cu 432 de autorisme vandute, Audi A3 cu 214 unitati si Audi Q5 cu 304 unitati, clasandu-se astfel pe prima pozitia in segmentele A, B si B SUV.
 
Anul 2010 a fost unul incarcat pentru marca Škoda, cu trei lansari de modele noi si multe evenimente speciale. In anul 2010, prin reteaua de distributie a marcii Skoda, in Romania s-au livrat clientilor 8,100 de autovehicule noi, marca inregistrand astfel o cota de piata de peste 8% si plansandu-se in topul primelor trei marci auto de la noi din tara.

In luna martie a fost lansat Skoda Superb Combi, varianta break a celebrului model Superb, caracterizata prin eleganta si o oferta de spatiu care o plaseaza in fruntea clasei sale. Foarte apreciat de presa de specialitate, Skoda Superb Combi a fost livrat in 90 de exemplare clientilor romani pe parcursul anului 2010. In iunie au urmat lansarile versiunilor facelift ale modelelor Fabia si Roomster.

Rezultatele obtinute de marca SEAT in Romania in anul 2010 pot fi, cu siguranta, considerate performante, cu 1.662 unitati livrate catre clienti (acelasi volum ca si in anul 2009). SEAT a inregistrat o cota de piata totala de 1.58%, revenind astfel la nivelul anului 2007, cel mai bun din istoria marcii in Romania. In spatele acestor cifre se afla o retea de distribuitori optim distribuita georgrafic, motivata si coordonata eficient, o politica de preturi gandita si adaptata cerintelor pietei din Romania impreuna cu fabrica SEAT din Martorell si mai ales modele de succes, consacrate, permanent actualizate din punct de vedere tehnologic, dar si modele complet noi sau noi generatii de modele. In luna iunie 2010, SEAT lanseaza in Romania cel de-al treilea model al familiei Ibiza - Ibiza ST. Lansarea modelului reprezinta o noua provocare pentru marca SEAT. Concepte ca spatiul si functionalitatea sunt combinate foarte inspirat cu design-ul unic al marcii spaniole intr-o masina de 4.23 m lungine, cu un caracter tineresc si sportiv. Anul 2010 se incheie cu introducerea pe piata din Romania a noii generatii a monovolumului SEAT Alhambra, la a carei dezvoltate au stat la baza versatilitatea ingenioasa si tehnologia de ultima generatie.
 
Weltauto, divizia de autovehicule de ocazie a grupului, a continuat în anul 2010 dezvoltarea retelei de parteneri, reusind sa incheie anul cu un volum de vanzari in crestere fata de anul precedent. Cele peste 3.500 autovehicule de ocazie comercializate sub sigla marcii fiind insotite de serviciile prin care marca si-a castigat un loc de referinta in piata auto.
 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Hello guys. For me it is super web site. Come and see kursy tanca krakow

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7730 :: 18.69MB