No SSO cookie

Porsche prezinta primele fotografii ale modelului Panamera Gran Turismo

voteaza
(0/ 0)
Porsche prezinta primele fotografii ale modelului Panamera Gran Turismo
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lansarea pe piata va avea loc in vara anului 2009

 
 
Cu noua luni inainte de lansarea pe piata, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, a publicat primele fotografii oficiale ale modelului Panamera, cel mai tanar membru al familiei Porsche. Proiectat ca o masina sport grand tourism, cu patru usi, modelul Panamera imbina mai multe caracteristici intr-un mod specific marcii Porsche: sportivitate, interior generos si variabil si confortul deosebit, caracteristic unui autovehicul de familie (Gran Turismo). Panamera reprezinta cea de-a patra gama Porsche, completand modelele sport 911, Boxster si Cayman, precum si SUV-ul sport, Cayenne.

Panamera este un model nou si diferit, care pastreaza in acelasi timp aspectul unui Porsche veritabil. Datorita proportiilor sale, Panamera se evidentiaza in segmentul din care face parte: masina are o latime de 1931 mm si o inaltime de 1418 mm, fiind mai lata si mai joasa decat alte modele cu 4 usi, comparabile. Silueta GT inconfundabila se datoreaza unei lungimi totale de 4970 mm si consolelor scurte si sportive din partea din fata si din spate. Stilul si detaliile corespund filozofiei de design Porsche, ce a fost cizelata de-a lungul timpului pe modelul 911 si a fost implementata cu succes la modelele Boxster, Cayman si Cayenne.

Datorita design-ului, Panamera se va impune in fata competitorilor, formand un segment nou. Simbioza dintre genele unei veritabile masini sport, ce se desprind din forma de coupe, precum si interpretarea proprie a formei clasice de limuzina si avantajele oferite de conceptul de spatiu variabil, confera noului model Porsche o imagine inconfundabila. Spre exemplu, Panamera are elemente individuale pentru admisia aerului, puternic evidentiate, ce inlocuiesc clasica grila de radiator. Pasajele pronuntate ale rotilor si capota de motor lunga creeaza aceea imagine specifica partii frontale a modelului 911, apreciata de catre clientii Porsche timp de 45 de ani: capota este plata, fiind incadrata de aripile proeminente. Capota motorului si geamul din spate cu forma de sageata confera modelului Panamera aspectul unei masini sport. Elementele proeminente ale caroseriei, ce acopera rotile din spate, linia sportiva a plafonului, caracteristica unui coupe, si tobele finale de esapament reprezinta de asemenea elemente specifice unui Porsche veritabil.

Curbura eleganta a plafonului, ce acopera intr-un mod stilat interiorul spatios, te invita pur si simplu sa intri in masina. La fel ca toate modelele Porsche, modelul Panamera a fost creat plecand de la nevoile si dorintele soferului. Datorita noului concept de spatiu si arhitecturii sportive a interiorului, oricare dintre cele patru locuri este acum la fel de confortabil, atat locurile din fata cat si cele din spate fiind la fel de ergonomice. Portbagajul este foarte spatios. Datorita conceptului de spatiu variabil, cu posibilitate de a plia spatarele locurilor din spate, spatiul pentru bagaje poate fi adaptat conform nevoilor soferului si pasagerilor. Capota coupe si design-ul sportiv al partii din spate combina utilitatea zilnica si aspectul elegant.

Porsche a proiectat pentru modelul Panamera motoare puternice, ce tin totodata cont de conditiile actuale de mediu. Este vorba de motoare in V, cu 6 respectiv 8 cilindri, ce dezvolta o putere cuprinsa intre 300 si 500 CP. Unele dintre aceste motoare folosesc tehnologia supraalimentarii turbo, fiind in acelasi timp puternice si economice, datorita sistemului de injectie directa a combustibilului. Masina poate fi echipata fie cu cutie manuala cu sase trepte de viteza, fie cu cutie cu ambreiaj dublu, cu sapte trepte de viteza (PDK).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1960 :: 17.87MB