No SSO cookie

Cel mai puternic Sport Turismo devine plug-in hybrid

voteaza
(0/ 0)
Cel mai puternic Sport Turismo devine plug-in hybrid
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche își extinde gama de mașini hibride, adăugând un nou model puternic liniei Panamera Sport Turismo: noul Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo.

 
 

Noul vârf de gamă Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo va combina un motor V8 de 4 litri cu un motor electric, generând o putere de 680 CP. Imediat ce motorul Panamera Turbo depășește turația de ralanti, acesta oferă un cuplu de 850 Nm. Acest lucru înseamnă că vehiculul accelerează de la zero la 100 km/h în 3,4 secunde și atinge o viteză maximă de 310 km/h. Consumul mediu, conform standardului New European Driving Cycle (NEDC), este de 3,0 l/100 km. Cel mai puternic Sport Turismo are o autonomie de până la 49 de kilometri, folosind doar energie electrică și producând, prin urmare, zero emisii. Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este unic în segmentul său nu doar datorită echilibrului între performanță și eficiență; designul său, ce include un hayon de mari dimensiuni, un portbagaj cu un prag coborât, un compartiment pentru bagaje mai voluminos și o configurație de 4 + 1 locuri, face ca noul model al gamei să fie extrem de practic pentru utilizarea de zi cu zi. Porsche combină designul unic și spiritul practic cu performanțe de top și eficiență maximă.

high_panamera_turbo_s_e_hybrid_sport_turismo_2017_porsche_ag_1

 

La fel ca în cazul Panamera – vârful de gamă pe segmentul limuzinelor sport –, Porsche demonstrează acum și cu Sport Turismo potențialul imens de performanță al tehnologiei hibride. Strategia de boost folosită în producția de serie a Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo cu tracțiune integrală a fost preluată de la modelul super sport Porsche 918 Spyder. Chiar și la 1.400 rpm, motorul V8 biturbo (550 CP) și motorul electric (136 CP) ating cuplul maxim al sistemului – 850 Nm. Ambreiajul pentru deconectarea motorului, integrat în modulul hibrid, este acționat electromecanic prin intermediul unui actuator electric (Electric Clutch Actuator). Rezultatul este timpul scurt de răspuns și un nivel ridicat de confort. Cutia cu dublu ambreiaj în opt viteze Porsche Doppelkupplung (PDK) transmite puterea către sistemul de tracțiune integrală adaptivă Porsche Traction Management (PTM).

Modul de condus E-performance îi permite noului Sport Turismo să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde. În plus, durează doar 8,5 secunde pentru a ajunge la viteza de 200 km/h. Viteza maximă este de 310 km/h. În ciuda acestui nivel de performanță, modelul hibrid plug-in este, de asemenea, extrem de eficient: consumul de carburant măsurat de NEDC a fost de 3,0 l/100 km și un consum de putere de 17,6 kWh/100 km. Turbo S E-Hybrid Sport Turismo are o autonomie de până la 49 de kilometri și atinge o viteză maximă de 140 km/h atunci când este utilizat exclusiv motorul electric, cu zero emisii. Bateria litiu-ion are o capacitate de 14,1 kWh, iar durata de încărcare poate varia de la 2,4 până la 6 ore, în funcție de acumulator și de tipul de alimentare.

Turbo S E-Hybrid Sport Turismo încorporează toate inovațiile celei de-a doua generații Panamera. Acestea includ instrumentarul de bord digital Porsche Advanced Cockpit, sistemele de asistență inovatoare, precum Porsche InnoDrive cu cruise control adaptabil și sistem de direcție pe puntea spate, disponibil opțional. O altă inovație este eleronul variabil, unic în segment, a cărui înclinație este setată la unul dintre cele trei unghiuri diferite, în funcție de situația din trafic și de setările vehiculului. De asemenea, acesta generează o deportanță suplimentară de până la 50 kg pe puntea spate. Până la o viteză de 170 km/h, elementul de ghidare aerodinamic – o componentă centrală a sistemului Porsche Active Aerodynamics (PAA) – rămâne în poziție retrasă, la un unghi de -7 grade, care urmărește linia acoperișului și se înclină spre spate. Peste viteza de 170 km/h, eleronul se mută automat în poziția de performanță, într-un unghi de +1 grad, sporind, astfel, stabilitatea pe șosea și dinamica laterală. Atunci când sunt activate modurile de condus Sport și Sport Plus, eleronul acoperișului se deplasează automat în poziția de performanță la viteze de peste 90 km/h. PAA oferă, de asemenea, asistență activă prin adaptarea unghiului de înclinare a eleronului la +26 de grade, atunci când plafonul panoramic este deschis, la o viteză de 90 km/h sau mai mare, pentru a compensa turbulențele create.

high_panamera_turbo_s_e_hybrid_sport_turismo_2017_porsche_ag_8

 

Vârful de gamă oferă toate avantajele noii game Sport Turismo ce derivă din designul avangardist. Linia plafonului modelului Sport Turismo, care este mai ridicată în comparație cu limuzina sport, permite intrarea și ieșirea mai facile în partea din spate a automobilului și asigură spațiu suplimentar pe înălțime. Utilizarea portbagajului beneficiază de deschiderea largă a hayonului cu acționare electrică în echiparea standard și de o limită de încărcare pe înălțime de 628 mm.

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este, de asemenea, echipat cu trei scaune spate. Cele două scaune laterale au forma unor scaune individuale – în conformitate cu standardele de performanțe sportive și confort maxim pentru pasageri – rezultând, astfel, o configurație de 2 + 1 locuri în spate. Două scaune cu reglare electrică pentru bacheta din spate sunt, de asemenea, disponibile opțional. Cu portbagajul măsurat până la marginea superioară a scaunelor din spate, Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo oferă o capacitate de stocare de 425 litri. Spãtarele celor trei scaune din spate pot fi rabatate împreunã sau separat, 40:20:40, și deblocate electric din compartimentul pentru bagaje. Când toate scaunele sunt rabatate, volumul de stocare crește până la 1.295 litri.

În România, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo este disponibil spre comandă cu prețuri începând de la 195.108 EUR, inclusiv TVA. Pachetul standard este extins: de exemplu, acesta include sistemul electronic de stabilizare Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport), cu diferențialul spate blocabil Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), sistemul de frânare de înaltă performanță Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), jante din aliaj de 21 de inci cu un design turbo 911, Power Steering Plus, pachetul Sport Chrono și aer condiționat auxiliar ca dotări standard. La fel ca în cazul tuturor modelelor Panamera Sport Turismo care livrează peste 440 CP, noul vârf de gamă oferă, de asemenea, o suspensie pneumatică adaptivă, cu trei perne de aer, ce include Porsche Active Suspension Management (PASM).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5802 :: 22.22MB