Performantele anuntate de Porsche pentru Panamera S Turbo sunt 550 CP si 800 Nm, livrate, dupa modificari destul de importante, de motorul V8 de 4,2 litri bi-turbo oferit si pentru Panamera Turbo (unde sunt oferiti doar 500 CP si 700 Nm).
Astfel, Porsche Panamera S Turbo atinge o viteza maxima de 306 km/h si ofera un sprint 0-100 km/h de 3,8 secunde. Cresterea de putere a fost posibila datorita inlocuirii turbinelor standard cu unele din aliaj titan/aluminiu si a unui sistem de management electronic al motorului.
In ciuda nivelului ridicat de performanta oeferit, consumul de combustibil a ramas la un nivel, spunem noi, acceptabil, Panamera S Turbo oferind o medie de 11,3 litri la 100 km parcursi in ciclu mixt. Acest nivel este insa pastrat doar daca se opteaza pentru jantele speciale de 19 inch diametru, imbracate in anvelopele low-resistance all-season de la Michelin. Trebuie spus ca sunt oferite optional si jante de 20 inch.
Ca dotare standard pentru Panamera S Turbo sunt oferite atat PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), cat si pachetul Sport Chrono Package Turbo. Primele exemplare Porsche Panamera S Turbo vor fi livrate in luna iunie, preturile pornind, in Germania, de la 167.076 euro inclusiv TVA.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!