No SSO cookie

Porsche nu stie sa piarda!

voteaza
(0/ 0)
Porsche nu stie sa piarda!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche inventeaza tot felul de scuze desi au fost invinsi in mod evident!

 
 
De cand Nissan cu al lor model GT-R a distrus recordul Porsche 911 GT2 pe circuitul de la Nurburgring, nemtii au creat tot felul de controverse in jurul subiectului. Sursele informeaza ca inginerii Porsche sustin ca recordul de 7 minute si 29 secunde al GT-R pe pista de la Nurburgring ar fi fost realizat cu cauciuri de cursa denumite slicks in limbajul specific acestei lumi, in loc sa fi folosit cauciuri normale de strada. Dupa cum e bine stiut, cauciucurile de tip slicks sunt mult mai performante decat cele obisnuite de strada, oferind o aderenta mult sporita si o manevrabilitate imbunatatita. Porsche nu a reusit sa fie nici macar pe aproape fata de recordul GT-R. Acuzatia ca ar fi trisori i-a infuriat pe japonezii de la Nissan, care s-au laudat pana acum pe drept ca au reusit sa invinga etalonul sport al seriei 911 de la Porsche. Seful pe segmentul de relatii cu publicul al Nissan a sustinut foarte vocal ca ei au spus ca au folosit cauciucuri de tipul Dunlop de strada in momentul cand au doborat recordul Porsche. Porsche acum vrea sa ii provoace din nou pe cei de la Nissan, si se pare ca japonezii vor accepta aceasta provocare, venind de data aceasta cu un model si mai performant, mai precis o versiune V-spec al Nissan GT-R cu care sa nu aiba nici cea mai mica emotia in aceasta competitie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7820 :: 17.86MB