No SSO cookie

Porsche GT3 R tunat de MRS pe Red Bull Ring, in 12-14 august

voteaza
(0/ 0)
Porsche GT3 R  tunat de MRS pe Red Bull Ring, in 12-14 august
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In albastru, rosu si negru, Porsche GT3 R va iesi in evidenta la ADAC GT Master.

 
 

Porsche 911 GT3 R este intotdeauna gata pentru o cursa cu motorul boxer de patru litri cu sase cilindri, cu o cutie de viteze secventiala cu sase viteze, tractiune spate si cu cei 480 CP.

Dar  ce se intampla atunci cand o echipa de curse pune mana pe ea? Raspunsul este scurt si simplu: nimic cu adevarat. De ce ar trebui sa fie ceva schimbat cand acest bolid de curse ne ofera 40 CP in plus fata de Porsche 911 GT3 Cup S si cantareste doar aproximativ 2645 kg?

Echipa de curse MRS (Molitor Systems Racing), a  restilizat masina Porsche si a inscris-o la ADAC GT Masters  la Red Bull Ring, pe 12-14 august 2011.

Cu ajutorul Cam Shaft, MRS a infasurat complet Porsche GT3 R intr-o folie  albastru mat cu accente de rosu si negru pentru a face ca  masina de curse sa iasa in evidenta. A fost montata de asemenea, o cabina speciala pentru protectia suplimentara a soferului.

Porsche GT3 R va fi condus de Norbert Siedler si Christian Engelhart, sambata si duminica.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de Robert_2035

cum doar aproximativ 2645 kg :'??????? adica cat un H2??? Scuze, erau lbs nu kg, adica are 1118 kg.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6470 :: 22.2MB