Porsche 911 GT3 R este intotdeauna gata pentru o cursa cu motorul boxer de patru litri cu sase cilindri, cu o cutie de viteze secventiala cu sase viteze, tractiune spate si cu cei 480 CP.
Dar ce se intampla atunci cand o echipa de curse pune mana pe ea? Raspunsul este scurt si simplu: nimic cu adevarat. De ce ar trebui sa fie ceva schimbat cand acest bolid de curse ne ofera 40 CP in plus fata de Porsche 911 GT3 Cup S si cantareste doar aproximativ 2645 kg?
Echipa de curse MRS (Molitor Systems Racing), a restilizat masina Porsche si a inscris-o la ADAC GT Masters la Red Bull Ring, pe 12-14 august 2011.
Cu ajutorul Cam Shaft, MRS a infasurat complet Porsche GT3 R intr-o folie albastru mat cu accente de rosu si negru pentru a face ca masina de curse sa iasa in evidenta. A fost montata de asemenea, o cabina speciala pentru protectia suplimentara a soferului.
Porsche GT3 R va fi condus de Norbert Siedler si Christian Engelhart, sambata si duminica.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Robert_2035 12 August 2011 22:39
cum doar aproximativ 2645 kg :'??????? adica cat un H2??? Scuze, erau lbs nu kg, adica are 1118 kg.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!