No SSO cookie

Porsche Cayenne ar putea tripla vânzarile marcii pe piata româneasca

voteaza
(0/ 0)
Porsche Cayenne ar putea tripla vânzarile marcii pe piata româneasca
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vânzările Porsche Cayenne, primul model SUV din istoria binecunoscutei mărci de automobile sport, ar putea atinge în acest an, pe piaţa românească, un nivel de 30-35 de unităţi, potrivit estimărilor comunicate, luni, pentru site-ul www.masini.ro, de Cătălin Iovănescu, brand manager Porsche la compania importatoare, Porsche România.

 
 
[poza1s]Atingerea obiectivelor de vânzări pentru acest model, introdus de curând în comercializare pe piaţa românească, ar putea duce la o triplare a vânzărilor generale Porsche din acest an, estimate la circa 45 de unităţi, faţă de 14 unităţi livrate anul trecut.
Porsche Cayenne reprezintă o schimbare de optică în ideologia companiei austriece. Chiar dacă se încadreză în linia vehiculelor all-terrain, Cayenne păstrează, în sine tradiţia şi aspectul modelelor Porsche.
[poza2s]Spre deosebire de modelele mai mici, graţie inovaţiilor şi designului său, Cayenne depăşeşte graniţa limuzinelor Porsche cu tracţiune integrală, fiind, şi ca aspct, şi ca performanţe, un SUV veritabil.
Încercările Porsche în domeniul maşinilor de teren nu au început cu modelul Cayenne, şi în acest sens, nu trebuie uitat faptul că Porsche a triumfat, în 1986, în Raliul Paris-Dakar, datorită modelului 969.
[poza3d]Cayenne este însă un vehicul complet nou, cu modificări substanţiale sub toate aspectele. Modelul beneficiază de un teren de rulare refăcut integral, denumit Porsche Traction Management (PTM).
Acest sistem de ultimă generaţie beneficiază pe lângă tracţiune integrală permanentă de două cutii de viteze capabile interschimbabile în funcţie de dificultatea terenului pe care se rulează.
[poza4d]Cele două variante disponibile, Cayenne, S şi Turbo, sunt echipate cu un sistem activ de control al suspensiilor, precum şi cu un sistem de frâne cu diferenţial autoblocabil şi antipatinare, care acţionează în funcţie de suprafaţa de teren pe care se găseşte roata.
Ambele modele dispun de motorizări V8, diferite însă ca putere şi capacitate. Porsche Cayenne S este echipat cu un motor de 5 litri şi 340 CP, capabil să atingă 100 km/h în 7,2 sec.
[poza5s]Cayenne Turbo este propulsat de un motor de 4,5 litri biturbo, de 450 CP, cu performanţe demne de maşinile de curse, adică 100 km/h în 5,6 sec şi viteză maximă de 266 km/h.
Aceste performanţe ale modelului fac ca la depăşirea vitezei de 125 km/h, garda la sol a vehiculului să scadă cu 25 de mm, pentru ca la 210 km/h, maşina să se apropie de pământ cu alţi 11 mm.
Preţurile de achiziţie, fără taxe, ale celor două modele, potrivit producătorului, sunt de 51.900 euro, pentru varianta S, şi de 86.100 euro, pentru varianta Turbo.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1454 :: 17.77MB