No SSO cookie

Porsche asteapta piata pentru Bentley si Lamborghini in Romania

voteaza
(0/ 0)
Porsche asteapta piata pentru Bentley si Lamborghini in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche Romania pregateste intrarea pe piata romaneasca a marcilor de lux Bentley si Lamborghini, insa investitiile in infrastructura de vanzari nu se vor justifica la un volum de vanzari de mai putin de 40 de masini pe an pentru cele doua marci.

 
 
[poza1s] "Marcile Bentley si Lamborghini sunt foarte importante pentru noi si pregatim o intrare strategica pe piata romaneasca. Dezvoltarea retelei de showroom-uri, de service si a serviciilor post-vanzare tine insa, de evolutia economica a Romaniei. Nu putem realiza investitii de anvergura fara a fi siguri ca ne vom recupera investitia", a declarat, vineri, directorul general al Porsche Holding, Kurt Loidl. El a precizat ca, din analizele de piata, a reiesit ca vanzarile pentru cele doua marci ar putea ajunge in Romania la 10 - 15 unitati, nivel care nu ar putea asigura amortizarea investitiilor. [poza2s] "Nu vrem ca marcile Skoda si Volkswagen care au succes pe piata romaneasca sa fie un sponsor pentru Bentley si Lamborghini", a adaugat directorul general al Porsche Romania, Franz Fruhwirth. Potrivit reprezentantilor Porsche, in Romania sunt inmatriculate circa 30 de masini Bentley si Lamborghini. Porsche Romania, subsidiara a Porsche Holding, a fost infiintata la inceputul anului 1998, vanzarile companiei depasind 100.000 de autovehicule din acel moment. Compania de distributie Porsche Holding a fost infiintata in Austria dupa al doilea razboi mondial, de Ferdinand Porsche si Louise Piech, urmasii lui Ferdinand Porsche, fondatorul producatorului de automobile sport. Porsche este unul dintre principalii actionari ai grupului Volkswagen care detine marcile Volkswagen, Skoda, Bentley, Bugatti, Audi, Seat si Lamborghini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1742 :: 18.66MB