Cu mase totale intre 3,5 si cinci tone, modele de baza Crafter 35 si
Crafter 50 acopera o gama larga de utilizari. Crafter este disponibil
in trei versiuni de ampatament - 3.250, 3665 si 4.325 mm, si un model
nou cu consola lungita pentru varianta Furgon.
Acoperisul este si el disponibil in trei variante normal, inalt si
suprainaltat, oferind o inaltime maxima de incarcare de la podea la
acoperis de 2.140 mm. Volumul compartimetului de incarcare variaza acum
de la 7,5 la 17 metri cubi, depasind modelul predecesor cu pana la 25
la suta.
Usa culisanta a compartimentului de marfa are o deschidere de 1.300 mm,
iar dimensiunea de incarcare intre arcade pentru versiunea echipata cu
roti 'supersingle' este de 1.350 mm, cifre de top in categorie.
Volkswagen isi bazeaza gama autovehiculelor comerciale pe noile motoare
TDI, caracterizate de fiabilitate si economie de carburant. Aceste
propulsoare integreaza in premiera tehnologia Common Rail. Toate
versiunile folosesc motoare cu cinci cilindri de 2,5 litri. Gama de
performante este conceputa pentru a satisface toate cerintele
clientilor. Astfel, exista disponibile trei variante de motorizari ce
dezvolta 109, 136 si respectiv 163 CP.
Crafter foloseste o transmisie manuala in sase trepte. Schimbatorul de
viteze este tip joystick, pozitionat in bord, langa volan, pentru o
operare facila. Clientul are si posibilitatea de a opta pentru un model
cu cutie de viteze Shiftmatic pentru motorizarile de 109 CP si 136 CP.
Aceasta imbina confortul cu performante specifice unei cutii de viteze mecanice.
Toate modelele Volkswagen Crafter dispun in standard de airbag sofer si
program electronic de stabilitate (ESP) - ce cuprinde ABS si sistem
antipatinare (ASR). ESP-ul inglobeaza acum functii noi, cum ar fi
recunoasterea nivelului de incarcare.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 27 July 2009 21:29
arata bn dar slabuta
scris de Anonim 26 March 2009 17:13
foarte faina :smirk:
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!