No SSO cookie

Porsche 960 ar putea fi un boxer in opt cilindri

voteaza
(5/ 2)
Porsche 960 ar putea fi un boxer in opt cilindri
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Zvonurile privind supercarul Porsche sustin o motorizare boxer in opt cilindri si sistem quad-turbo.

 
 

Denumit initial 960, apoi redenumit 961, acum readus la numele initial 960, creatia Porsche care se doreste a fi un supercar atintit direct impotriva concurentului numarul 1 din segment, Ferrari, ar fi denumit in secret, in interiorul companiei, cu pseudonimul conspirativ "FeFi", abreviere rezultata din "Ferrari Fighter". Si datorita faptului ca ne asteptam sa coste la fel de mult ca un Ferrari V12, cei de la Porsche ar dori ca solutia inginereasca sa-si justifice pretul cerut. Ceea ce s-ar traduce printr-un inovativ motor de 3,9 litri, quad-turbo, boxer in opt cilindri, care sa furnizeze 650 CP.

Anul trecut, motorizarea se zvonea ca va fi un boxer in sase cilindri, supraalimentat de un sistem twin-turbo. La cateva luni dupa aparitia acestui zvon, a aparut altul care spunea ca motorul va fi un V8 de 4,9 litri, provenit de la modelul 918 si ca va avea in jur de 570 CP.
Insa noua varianta ar fi cea exceptionala, deoarece configuratia de motor de clasa medie i-ar asigura modelului 960 mai multa putere decat are 918 Spyder (foto) sau a mai cunsocutului 911 GT2 RS si va utiliza alte tehnologii, cum ar fi patru axe cu came, ajustabile si un sistem complex de admisie cu mai multe pozitii. In acest scenariu, puterea va fi livrata catre o transmisie automata cu sapte viteze, cu dublu ambreiaj si apoi catre o tractiune integrala.

Materialele care vor alcatui masina, se zvoneste ca ar ramane in segmentul materialelor usoare, precum fibra de carbon, aluminiu, otel, titan si magneziu. Supercarul ar trebui sa fie aruncat pe distanta dintre 0 si 100 km/h intr-un interval de circa 2,5 secunde. Si cum punctul-tinta este Ferrari, ideea ca noul supercar ar putea continua traditia de "coupe cu patru usi" poate sa fie lasata undeva la odihna, deoarece nu mai are sustenabilitate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de automobilen.ro

Totu-i corect, doar ca nu va fi un motor in 8 cilindri, ci un oposite in 6 cilindri.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2812 :: 17.8MB