No SSO cookie

Porsche 911 GT3 Hibrid urca pe podium la Nurburgring

voteaza
(0/ 0)
Porsche 911 GT3 Hibrid urca pe podium la Nurburgring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model de curse Porsche 911 GT 3 Hibrid a reusi sa urce pe podiumul cursei de anduranta de la Nurburgring.

 
 
Modelul Porsche 911 GT3 R Hibrid reprezinta viziunea celor de la Stuttgart in ceea ce priveste viitorul sportului auto. Porsche considera ca masinile sport trebuie sa evolueze, pentru a crea un cadru mai dinamic si mai antrenant.

Noul hibrid sportiv va folosi un sistem asemanator cu sistemul KERS din Formula 1.

Acesta se bazeaza pe o volanta care inmagazineaza energia produsa prin franare. Dupa incarcare , pilotul poate degaja energia acumuluta prin apasarea unui buton pozitionat pe volan. Astfel rezulta un plus de putere de aproximativ 160 CP, putere care este transmisa rotilor fata timp de 6-8 secunde. 

Modelul hibrid folosit este bazat pe un propulsor pe benzina cu 6 cilindri in linie, de 4.0 litri, care dezvolta 480 CP. Propulsorul pe benzina actioneaza rotile spate. Acesta este completat de doua motoare electrice, care actioneaza rotile fata, astfel rezulta un sistem de tractiune integrala foarte eficient.

Noul model 911 GT3 Hibrid a reusit sa se claseze pe locul 3 in acest weekend la in acest sezon de Nürburgring Endurance Series. Aceasta a fost cea de-a doua cursa a noului model la Nurburgring. In prima cursa a reusit sa se claseze pe locul 6. Pilotii sunt extrem de incantati de cei 160 CP in plus, mai ales la accelerarea la iesirile din curbe. Modelul hibrid a inregistrat un consum de excelent fata de celalalte modele 911, care au alimentat o data in plus fata de modelul hibrid.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2510 :: 17.86MB