No SSO cookie

Pontiac stabileste pretul G8 GXP 2009 de la 39.995 dolari

voteaza
(0/ 0)
Pontiac stabileste pretul G8 GXP 2009 de la 39.995 dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul american Pontiac dezvaluie oficial preturile pentru modelul sau G8 GXP 2009!

 
 
In ciuda planurilor de a reduce Pontiac la nivelul unui brand cu volum limitat , parte integranta a General Motors, constructorul de masini a lansat oficial informatii asupra preturilor modelului G8 GXP 2009. Preturile incep de la 39.995, pret ce include o taxa de destinatie de 685 dolari si o taxa de mediu de 1700$. Acest nivel de pret face din G8 GXP cel mai scump model Pontiac disponibil, dar si cel mai puternic model din istoria firmei americane. Pontiac spune ca transmisia manuala in 6 trepte Tremec TR6060 va costa 695 de dolari suplimentari pentru cei care o vor alege ca dotare optionala in dauna cutiei standard in 6 trepte automatica. Singura dotare din fabrica pe care potentialii clienti o pot taia de pe lista e un acoperis de soare in valoare de 900 de dolari. G8 GXP intra la taxa de mediu de 1700 de dolari din cauza standardelor EPA de consum de combustibil, G8 avand un consum de 18 litri la suta in oras si aproape 12 litri la suta in afara orasului. Viitorul modelului G8 GXP in portofoliul Pontiac e greu de pronosticat de catre oricine. Modelul G8 GXP ar putea totusi sa aiba un viitor bun, in ciuda celor 11.000 de modele G8 care stau nevandute in reprezentantele Pontiac din lumea intreaga. Totusi, General Motors sustine ca proiectul G8 a fost, este si va fi un succes, chiar daca nivelele vanzarilor nu sustin acelasi lucru, se pare ca GM e multumita cu acest model.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2991 :: 13.34MB