No SSO cookie

Pontiac stabileste pretul G8 GXP 2009 de la 39.995 dolari

voteaza
(0/ 0)
Pontiac stabileste pretul G8 GXP 2009 de la 39.995 dolari
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Producatorul american Pontiac dezvaluie oficial preturile pentru modelul sau G8 GXP 2009!

 
 
In ciuda planurilor de a reduce Pontiac la nivelul unui brand cu volum limitat , parte integranta a General Motors, constructorul de masini a lansat oficial informatii asupra preturilor modelului G8 GXP 2009. Preturile incep de la 39.995, pret ce include o taxa de destinatie de 685 dolari si o taxa de mediu de 1700$. Acest nivel de pret face din G8 GXP cel mai scump model Pontiac disponibil, dar si cel mai puternic model din istoria firmei americane. Pontiac spune ca transmisia manuala in 6 trepte Tremec TR6060 va costa 695 de dolari suplimentari pentru cei care o vor alege ca dotare optionala in dauna cutiei standard in 6 trepte automatica. Singura dotare din fabrica pe care potentialii clienti o pot taia de pe lista e un acoperis de soare in valoare de 900 de dolari. G8 GXP intra la taxa de mediu de 1700 de dolari din cauza standardelor EPA de consum de combustibil, G8 avand un consum de 18 litri la suta in oras si aproape 12 litri la suta in afara orasului. Viitorul modelului G8 GXP in portofoliul Pontiac e greu de pronosticat de catre oricine. Modelul G8 GXP ar putea totusi sa aiba un viitor bun, in ciuda celor 11.000 de modele G8 care stau nevandute in reprezentantele Pontiac din lumea intreaga. Totusi, General Motors sustine ca proiectul G8 a fost, este si va fi un succes, chiar daca nivelele vanzarilor nu sustin acelasi lucru, se pare ca GM e multumita cu acest model.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2458 :: 22.19MB